Gå til innhold

Vertikalgrep til Canon EOS 400D + batteri

Anbefalte innlegg

Bestilte Phottix grep og 2 batteri fra HK Supplies.

Syns batteriene varer ekstremt kort, originalbatteriet varer lengre enn begge to tilsammen.

Noen andre som har erfaringer med dette? Bruker original-laderen som fulgte med kameraet mitt og jeg syns også de lader veldig fort... Ferdig på 10-15 minutter :ermm:

Endret av shakudu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns batteriene varer ekstremt kort, originalbatteriet varer lengre enn begge to tilsammen.

Noen andre som har erfaringer med dette? Bruker original-laderen som fulgte med kameraet mitt og jeg syns også de lader veldig fort... Ferdig på 10-15 minutter :ermm:

At batteriene er fysiske mindre en orginalbatteriene høres merkelig ut,sikkert du har fått bestilt/levert batterier til riktig kamera.

Lenke til kommentar

At batteriene er fysiske mindre en orginalbatteriene høres merkelig ut,sikkert du har fått bestilt/levert batterier til riktig kamera.

Nå tror jeg du må lese posten min på nytt :)

Fysisk er de akkurat like store som originalbatteriet.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg du må lese posten min på nytt :)

Fysisk er de akkurat like store som originalbatteriet.

Var/varer spiller det noen rolle :) er jo ganske likt.

Har selv 2 stk photix til min 30D 1600 mAh mer amper,men synes at dem ikke varer like lenge som orginal batteriet 1380 mAh.

Hadde også tilsvarende 1800 mAh til ex 400Dén min men der varte dem lengere en orginal batteriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...