Zarge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg vertikalgrep til kameraet mitt, men synes det orginale er en smule for dyrt. Derfor har jeg sett litt på uorginale. Noen som har noen tips? Noen som har nå erfaring med noen av disse vertikalgrepene? Så lang har jeg funnet disse: YXTM 2-in-1 External Battery and Camera Grip for Canon EOS 350D / 400D JENIS LCD Digital SLR Vertical Grip Handle and External Battery for Canon 350D/400D Camera Grip for Canon 350D 400D XT XTi +2 Phottix NB-2LH BG-E3 I vertikal grepet så er det jo plass til flere batterier, så da må jeg også ha det.. Noen tips der også hadde vært fint :-) 2 Phottix Battery for Canon NB-2LH 350/400D/BG-E3 Kom nå også på at jeg MÅ jo ha slik vertikal hånd reim, slik som denne. Canon Hånd Stropp E1 (vet ikke om denne passer da, men dere forstår vel poenget?) Tar gjerne i mot tips :-) Endret 26. mai 2008 av Zarge Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) kjenner ikke til den førstnevnte butikk,men HKsuplies er en seriøs butikk som mange her på forumet bruker. Phottix batterier har jeg og dem fungerer bra,har også mere amper,du får dem med på kjøpet til vertikalgreppet. Men det er noen billiger grep som ikke har justeringer/knapper for å ta bilder hold deg unna de,da knappene i greppet er et must når du tar bilder på høykant. Endret 25. mai 2008 av Nautica Lenke til kommentar
aob Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Se på eltesfoto.com der er både baterigrep og ekstra baterier rimelig Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Se på eltesfoto.com der er både baterigrep og ekstra baterier rimelig Alt for dyrt ;-) Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 kjenner ikke til den førstnevnte butikk,men HKsuplies er en seriøs butikk som mange her på forumet bruker. Phottix batterier har jeg og dem fungerer bra,har også mere amper,du får dem med på kjøpet til vertikalgreppet. Men det er noen billiger grep som ikke har justeringer/knapper for å ta bilder hold deg unna de,da knappene i greppet er et must når du tar bilder på høykant. Trur jeg kommer til å gå for Phottix med 2stk batteri. Skal litt før jeg bestiller, se om noen andre skriver noe i innlegget her. Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 det øverste grepet og det nederste av de tre grepene du har linket til er samme grepet, er samme type som jeg har og jeg er meget fornøyd, bestilte fra hk-supplies på ebay med 2 batterier som i den nederste av de tre grepslinkene dine.. Gå for d fra Hk-supplies med batterier Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Funderte på det samme grepet fra HKsuplies selv. Noen tilbakemeldinger på denne pakken med to batterier ? Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hehe kan godt melde at det er bra Neida alt av knapper fungerer og føles som på kamera Har ikke kjent på orginal, men grepet er deili Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hehe kan godt melde at det er bra Neida alt av knapper fungerer og føles som på kamera Har ikke kjent på orginal, men grepet er deili Godt å høre, hvordan er batteri kapasiteten til de uorginal batteriene og ikke minst passformen mot kameraet ? Endret 14. juli 2008 av Espen K Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hehe kan godt melde at det er bra Neida alt av knapper fungerer og føles som på kamera Har ikke kjent på orginal, men grepet er deili Ingenting å utsette på å bestille det som det er linket til i første innlegg altså? Skal selv ha meg en slik pakke tenker jeg, siden 400D er noe lite til mine pølsefingre... Leveringstiden er til å leve med også? Edit: Er det de samme funksjonene på det grepet, som det er på de originale fra Canon? Har tre batterier, men får vel solgt de to ekstra om jeg ikke vil beholde de. Endret 14. juli 2008 av and_mit Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er dette grepet jeg tenkte på: HK Supplies Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe kan godt melde at det er bra Neida alt av knapper fungerer og føles som på kamera Har ikke kjent på orginal, men grepet er deili Ingenting å utsette på å bestille det som det er linket til i første innlegg altså? Skal selv ha meg en slik pakke tenker jeg, siden 400D er noe lite til mine pølsefingre... Leveringstiden er til å leve med også? Edit: Er det de samme funksjonene på det grepet, som det er på de originale fra Canon? Har tre batterier, men får vel solgt de to ekstra om jeg ikke vil beholde de. Ja jeg har også det "problemet" at lillefingeren ligger på kanten i bunn av kameraet. Derfor har jeg vurdert dette grepet, også får en ta den bonusen med ekstra levetid og bedre mulighet for å ta bilder på høykant. Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Batteriene som følger med grepet varer ca like lenge, på papiret varer de litt lenger, har ikke forska nå på det. Om man bare vil ha ekstra batterikapasitet er batterigrepet en ganske voldsom løsning, kameraet blir stort. Det er mye lettere med ekstra batterier i bagen Man finner også batterier med over dobbelt så mye kapasitet som orginalbatteriene, men så var det dette med lillefingeren Siden jeg ikke har tatt i et orginalt grep kan jeg ikke si noe om forskjellene, men grepet føles riktig til kameraet og om man har tunge linser og liker å ta bilder på høykant er grep gull verdt Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Får nesten bare bestille et slik grep da. Tar endel bilder på høykant så det kan jo være greit å slippe den teite posituren med armen over hoder. Det hjelper sikkert litt på kapasiteten at du kan ha med to batterier i steden for ett. Bare paypal kontoen blir verifiser så blir det handling. Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 NICE! Har bestilt batterigrep + batteri + håndstråpp! beste 400kr jeg har brukt Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 NICE! Har bestilt batterigrep + batteri + håndstråpp! beste 400kr jeg har brukt Fra hvor bestilte du ? Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kjøpte batterigrepet på HK Supplies. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du får komme med en tilbakemelding når pakken en mottat og testet Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Du får komme med en tilbakemelding når pakken en mottat og testet Får håpe du har fått pakken nå Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da har jeg mottat mitt vertikalgrep fra HKsupplies, og jeg er meget fornøyd. Grepet sitter bra på kameraet og det føles som god kvalitet, kjøpte uten batterier da jeg har to batterier. Må si at det føles som et godt kjøp og det kommer til å stå montert på kameraet konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå