Gå til innhold

GTA 4 på nett med PS3

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Sitter å speller GTA4 med min PS3 40GB, med kabel forbindelse til nettet...

Og det jeg lurer på, innimellom så henger spellet seg.. Hvis jeg går inn på multiplayer, og velger et spill der, f.eks free mode, eller hva det heter.. så Loader den, så står det at den går tilbake til singelplayer fordi koblingen til 1, eller flere spillere ble brutt.. Så kan jeg trykke på X for continue, men da skjer det ingenting, denne skjermen bare står der... Hva kan grunnen være? Flere som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei sann..

Sitter å speller GTA4 med min PS3 40GB, med kabel forbindelse til nettet...

Og det jeg lurer på, innimellom så henger spellet seg.. Hvis jeg går inn på multiplayer, og velger et spill der, f.eks free mode, eller hva det heter.. så Loader den, så står det at den går tilbake til singelplayer fordi koblingen til 1, eller flere spillere ble brutt.. Så kan jeg trykke på X for continue, men da skjer det ingenting, denne skjermen bare står der... Hva kan grunnen være? Flere som har dette problemet?

JEg har det samme problemet, har en egen tråd om det, men har ikke fått noen bruklige svar enda :p Får håpe dette er et problem som sony fikser snart

Lenke til kommentar

du har samme problem ja, da er det ikke bare meg... Den henger seg også hos deg når du ikke kommer inn på et multiplayer game, og når du skal trykke på `X for å countine? Piper maskinen din 2ganger og restarter også el, når du da trykker på PS knappen og velger "avslutt spill"?

Endret av lasse958
Lenke til kommentar
du har samme problem ja, da er det ikke bare meg... Den henger seg også hos deg når du ikke kommer inn på et multiplayer game, og når du skal trykke på `X for å countine? Piper maskinen din 2ganger og restarter også el, når du da trykker på PS knappen og velger "avslutt spill"?

Hmm det skjer ikke hos meg, det kommer bare returning to game også kommer trykker jeg X også kommer jeg inn i Singlepalyer igjenn, må ikke restarte... men er det ike noen andre som vet noe?

Lenke til kommentar
Hvordan gjør man dette??

Henger din PS3 seg også når du har prøvd mange ganger, altså når den melinga kommer opp og man må trykke countinue??

Sånn gjorde jeg det med det gamle modemetet ihvertfall:

Logger inn på modemet/routeren (skriv inn IP-en i adressefeltet på nettleseren, og IPen finner du her: Start > Koble til > Vis alle tilkoblinger > Høyreklikk på tilkoblingen du bruker og trykk "Status" > Under fanen "Støtte" og bak "Standard Gateway" skal du finne routerens/modemets IP (pes :sleep2: )). Passordet er som oftest "admin".

Deretter finner du NAT, og der skal det være en liste man kan fylle inn LAN-IP-ene til PC-er, konsoller, etc. som er tilkoblet samt portnummeret til porten man vil forwarde. IP-en finner du i nettverksinnstillingene på PS3-en, men portnummeret er jeg usikker på..

EDIT: Prøvde en gang i går, og da hengte det seg.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
sitter selv å lurer på hvordan jeg forwarder porter på routeren her.. Må jeg åpne porter for både PSN og selve spillet??

Sikkert like godt å få åpnet både for Playstation generelt og spillet.

Hvordan skal jeg skrive inn portene som skal "forwardes" her?

Sånn ser det ihvertfall ut hos meg:

post-96942-1212558307_thumb.jpg

Visst du har brannmur på routeren må det legges inn regler for de portene det gjelder. Ser ut sånn her:

post-96942-1212558497_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg hopper tilbake til single player mode i 9 av 10 tilfeller. Portene mine er åpne, da jeg spiller knirkefritt online i andre spille på min PS3.

Hva i alle dager er dette for slags dritt?

Fant ut nå at det må åpnes porter for spillet også her.

UDP ports:

6672, 28900

TCP ports:

8001, 27900

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...