datamaskin Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 har ett problem som har irritert meg en del. Skulle ha den nye verisionen av MSN messenger. Så slettet jeg Windows messenger (trodde jeg). Problemet er at det logger seg på automatisk hver gang jeg logger meg på... det viser ingen tegn nede i verktøylinjen, det eneste jeg merker er at det kommer opp enn boble når folk snakker til meg. Da kan jeg svare som normalt. Men jeg kan ikke starte nye samtaler med andre. Så, hvordan sletter jeg Windows messenger helt fra PC-en, det ligger ikke i programlisten for ''legg il/ fjern programmer''? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 hei ! gå til kontroll panell, så gå inn på Legg til eller fjern programmer, se litt på siden av programmet der står det: " Legg til / fjern windows komponenter " Så trykker du der, du får opp et nytt vindu, bla litt ned trykk på Windows Messenger, fjern haken og trykk neste problemmet er løst Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vi har en egen kategori for programvarerelaterte spørsmål her: https://www.diskusjon.no/index.php?c=283 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg