Opelduude Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Blir et veldig pent oppsett som kommer til å kjøre Crysis OK, og gruse COD4. Høres bra ut Da burde jeg gå for det oppsettet bare at jeg tar dette hovedkortet i stedet?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340951&CKS=PCW Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Grønt lys fra meg iallfall Godt å høre Skal bli deilig med ny pc. Spiller på en 3 år gammel fabrikkbygd pc som såvidt mestrer css. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Vet hvordan du har det. Fått satt sammen pc-en i dag, og skal bli deilig å spille css uten alt på lavest og 20 fps på knøtt-baner. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor mye kostet det i alt? Hadde konformasjon idag og har tenkt til å kjøpe PC, og dette ser fristende ut Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor mye kostet det i alt? Hadde konformasjon idag og har tenkt til å kjøpe PC, og dette ser fristende ut Får berre gratulere! Konfirmerte meg i år eg også, og det vart eit par nye delar på meg og Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Hvor mye kostet det i alt? Hadde konformasjon idag og har tenkt til å kjøpe PC, og dette ser fristende ut Koster 8537 kroner, og det er kun med de delene og kabinett ikkeno tastatur, mus eller skjerm utenom ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå