Gå til innhold

Blir dette en bra gaming pc?


Anbefalte innlegg

Dette er fra komplett sin din side pc:

 

Kabinett: Antec nine hundred

 

Strømforsyning: Corsair Powersupply 650W Black

 

Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i SLI

 

Prosessor: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz

 

Rambrikker: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB

 

harddisk: Samsung SpinPoint T166 500GB

 

Grafikkort: Evga 9800 gtx Superclocked.

 

Skjerm: Samsung 22" LCD syncmaster

 

Lagde en litt mer oversiktelig post nå så håper at noen gidder og ta seg tid til og kommentere det opsettet :D

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er enig med redneck. Ikke gå for 750i chipsettet, men heller for X38 eller X48 :) Gigabyte HK-et som Redneck linker til har jeg hørt er er veldig bra HK

Problemet er at jeg bare får valgt disse kortene siden jeg ikke vil bygge selv:

 

 

Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

Asus P5K, P35, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, PCI-Ex16

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX,Firewire,GbLAN,DDR2, 2xPCI-Ex(2.0)16

Asus P5K Premium/WIFI-AP, P35, DDR2 Socket-775, ATX, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex16

Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Asus P5E WS PRO, X38, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Asus Striker II Formula, nForce-780i SLI ,Socket-775, DDR2, 3xPCI-Ex(2.0)16

MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2, 1333FSB, ATX, GbLAN, PCI-Ex16

MSI P7N Diamond, nForce-780i SLI, Socket-775, ATX, DDR2, 4xPCI-Ex(2.0)16

 

 

Er kun X38 på et av de kortene.

 

Vil gjerne ha noen meninger på resten av opsettet også!!!!!!!!!

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å bygge selv for da har jeg ingen garranti hvis jeg skulle gjøre feil.

Jeg får også 3 års garranti på pc-en.

 

ET spørsmål som jeg ikke har fått svar på: Vil det opsettet kjøre crysis og cod4 på full guffe????

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Kommer ikke til å bygge selv for da har jeg ingen garranti hvis jeg skulle gjøre feil.

Jeg får også 3 års garranti på pc-en.

 

ET spørsmål som jeg ikke har fått svar på: Vil det opsettet kjøre crysis og cod4 på full guffe????

 

Tja, viss du er heilt sikker på at du ikkje skal bygge sjølv, så... Men det er mykje lettare enn du skulle tru... Er turte jo ikkje eingong opne kabinettet mitt i starten, i redsel for å ødelegge noko, men så tok pappa med ei gammal maskin frå jobben (som eigentlig skulle hivast), og eg byrja å fikle på den. Etter kvart skjønte eg kor mykje ting tålte, og no har eg gjort det meste som går an på maskina mi, og eg har aldri øydelagd noko... (Ikkje anna enn straumforsyninga på den gamle dataen pappa kom med... Men den var jo nesten ødelagt frå før... :p )

 

Men om du no skulle bestemme deg for å bygge sjølv, så ikkje skuld på meg om noko skulle gå gale... :roll:

 

Vel vel... Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Hmm... Du stiller kanskje litt store krav... Crysis er vel det mest krevande spelet som er no for tida, og det finst vel ikkje eit einaste kort som kan dra det på full guffe uten lag(alt på very high + aa osv...). Då må du vel i så fall ha meir enn eit skjermkort.

 

Men eg har ikkje herved sagt at det kortet du valgte er dårlig. Tvert imot! Eg har det sjølv og er veldig fornøgd. Men du kan vel kanskje ikkje vente at det dreg Crysis på fullt uten lag...

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jeg skal vurdere den bygge selv delen litt.

 

Lurer først og fremst på hvordan oppsettet er til spillng

 

Hmm... Du stiller kanskje litt store krav... Crysis er vel det mest krevande spelet som er no for tida, og det finst vel ikkje eit einaste kort som kan dra det på full guffe uten lag(alt på very high + aa osv...). Då må du vel i så fall ha meir enn eit skjermkort.

 

Men eg har ikkje herved sagt at det kortet du valgte er dårlig. Tvert imot! Eg har det sjølv og er veldig fornøgd. Men du kan vel kanskje ikkje vente at det dreg Crysis på fullt uten lag...

Alt på high burde gå?

 

Hva med rambrikkene, er de ok?

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Slik eg ser det er dette eit veldig godt oppsett...:

 

Kabinett: Stort og kjølig

 

Straumforsyning: 650W skulle vel vere nok, men dersom du har planar om SLI seinare skadar det ikkje med meir... ;) (Har nettopp bestilt 750W sjølv...) Men det er sikkert nok :)

 

Hovedkort: Har ikkje noko særlig erfaring, men iom at dei andre seier det ikkje er så bra kan du kanskje vurdere eit anna, men eg veit ikkje noko om det, som sagt...

 

Prosessor: Veldig bra :D Vurderar ein sjølv :D

 

RAM: Dei ser bra ut: Men dersom du skal ha noko enda bedre (sjølv om dei du har valgt er relativt bra) kan du kanskje velge nokon på f. eks. 1066MHZ istaden for 800... Men dei du lista opp er sikkert bra nok...

 

Harddisk: Heilt grei den ;)

 

Grafikk/skjermkort: Veldig bra! :D

 

Skjerm: Den er sikkert bra... :p Reknar med du kjem til å køyre på 1680 x 1050...

 

Det var vel alt, og eg synest det ser ut som eit godt oppsett... :D

 

Jeg skal vurdere den bygge selv delen litt.

 

Lurer først og fremst på hvordan oppsettet er til spillng

 

Hmm... Du stiller kanskje litt store krav... Crysis er vel det mest krevande spelet som er no for tida, og det finst vel ikkje eit einaste kort som kan dra det på full guffe uten lag(alt på very high + aa osv...). Då må du vel i så fall ha meir enn eit skjermkort.

 

Men eg har ikkje herved sagt at det kortet du valgte er dårlig. Tvert imot! Eg har det sjølv og er veldig fornøgd. Men du kan vel kanskje ikkje vente at det dreg Crysis på fullt uten lag...

Alt på high burde gå?

 

Hva med rambrikkene, er de ok?

 

Tja... Veit eigentlig ikkje heilt, men reknar med at det går greitt på high, ja. Men det kjem veldig mykje an på korleis oppløysinga er... (Kjøp det kortet du har satt opp, du... Det er absolutt verdt pengane... :D

Lenke til kommentar

Klart du kan kjøre crysis med dette oppsettet. RAM, HK og CPU bør klare seg godt nok, det hele koker ned til om skjermkortet tåler å kjøre ting som AA og AF, som stort sett utelukkende krever skjermkortets innsats.

 

Du har jo valgt et sterkt skjermkort, så det bør nok klare å strekke seg så langt det lar seg gjøre.

 

Jeg har revet opp "warranty if void"-klistremerker og brukt selvbygde maskiner i over 10 år, siden jeg var 12. Og jeg har aldri hatt behov for å be om noen som helst garanti. Det kommer alltid en tid hvor du må lære å fikse opp i ting sjæl, skjønner du. Se på det å bygge egen PC som å bygge egen karakter. Akkurat som å spise opp alle grønnsakene dine til middag eller gjøre lekser.

Lenke til kommentar
Slik eg ser det er dette eit veldig godt oppsett...:

 

Kabinett: Stort og kjølig

 

Straumforsyning: 650W skulle vel vere nok, men dersom du har planar om SLI seinare skadar det ikkje med meir... ;) (Har nettopp bestilt 750W sjølv...) Men det er sikkert nok :)

 

Hovedkort: Har ikkje noko særlig erfaring, men iom at dei andre seier det ikkje er så bra kan du kanskje vurdere eit anna, men eg veit ikkje noko om det, som sagt...

 

Prosessor: Veldig bra :D Vurderar ein sjølv :D

 

RAM: Dei ser bra ut: Men dersom du skal ha noko enda bedre (sjølv om dei du har valgt er relativt bra) kan du kanskje velge nokon på f. eks. 1066MHZ istaden for 800... Men dei du lista opp er sikkert bra nok...

 

Harddisk: Heilt grei den ;)

 

Grafikk/skjermkort: Veldig bra! :D

 

Skjerm: Den er sikkert bra... :p Reknar med du kjem til å køyre på 1680 x 1050...

 

Det var vel alt, og eg synest det ser ut som eit godt oppsett... :D

 

Jeg skal vurdere den bygge selv delen litt.

 

Lurer først og fremst på hvordan oppsettet er til spillng

 

Hmm... Du stiller kanskje litt store krav... Crysis er vel det mest krevande spelet som er no for tida, og det finst vel ikkje eit einaste kort som kan dra det på full guffe uten lag(alt på very high + aa osv...). Då må du vel i så fall ha meir enn eit skjermkort.

 

Men eg har ikkje herved sagt at det kortet du valgte er dårlig. Tvert imot! Eg har det sjølv og er veldig fornøgd. Men du kan vel kanskje ikkje vente at det dreg Crysis på fullt uten lag...

Alt på high burde gå?

 

Hva med rambrikkene, er de ok?

 

Tja... Veit eigentlig ikkje heilt, men reknar med at det går greitt på high, ja. Men det kjem veldig mykje an på korleis oppløysinga er... (Kjøp det kortet du har satt opp, du... Det er absolutt verdt pengane... :D

 

Takk for at du lagde en oppsumering, det var det jeg var ute etter.

Har sett på dette hovedkortet her men synes prisen er litt høy.

 

Hmm... Ja, det kortet er ganske bra trur eg (har ikkje prøvd det sjølv)... Har vurdert det også (sammen med CPUen [prosessoren]) Og prisen er ikkje SÅ høg... Eg ville heller seie det andre er billig :D

 

Men du får bestemme litt sjølv. Det er tross alt du som skal ha dette. Men eg trur ikkje dette kortet har støtte for SLI, dersom det skulle bli aktuelt seinare. (Rett meg noko, viss eg tar feil)

Lenke til kommentar
Men du får bestemme litt sjølv. Det er tross alt du som skal ha dette. Men eg trur ikkje dette

 

kortet har støtte for SLI, dersom det skulle bli aktuelt seinare. (Rett meg noko, viss eg tar feil)

Hmm... Ja, det kortet er ganske bra trur eg (har ikkje prøvd det sjølv)... Har vurdert det også (sammen med CPUen [prosessoren]) Og prisen er ikkje SÅ høg... Eg ville heller seie det andre er billig inv_biggrin.gif

Regner ikke med at jeg skal kjøre skjermkort i sli.

Noen senere oppgraderinger kan det hende jeg vurderer.

Så lenge kan spille crysis på ok grafikk og spill som cod4 knirkefritt så holder det for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...