NSR9636 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har store problemer med lyden på enkelte spill som f.eks CS og Splinter Cell. Lyden begynner å skurre. Har prøvd mesteparten uten å lykkes. Har oppdatert bios og drivere, men ingenting hjalp. Er det noen som kan hjelpe meg?? Pliz Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Det er ikke sikkert det er hardwaren din. Noen spill er dårlig programmert helt enkelt. Ghost Recon lagde knitrelyder med Soundblaster-live kort. Det var en kjent feil hos UBI. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har samme hovedkortet. Ingen problemer med verken cs eller splintercell. Prøv andre høytalere og andre utganger på hk'et (endre oppsettet til 4 høytalere og prøv den andre lydutgangen). Hvis du har prøvd forskjellige bios og drivere, kan du jo sjekker i enhetsbehandlingen før du sender mail til asus og/eller selgeren. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 har heller ikke no problemmer sier dunk dunk hos meg =) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Er det noen som kan hjelpe meg?? Pliz Hvilket lydkort er det du bruker? Det intergrerte Soundstorm lydkort eller et ekstern PCI lydkort? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Er det noen som kan hjelpe meg?? Pliz Det er litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvilket lydkort det gjelder :wink: LOL! han mener vel det som er på det hovedkortet da? Lenke til kommentar
NSR9636 Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg oppgraderte til SP1 og et nytt anlegg, Creative Inspiron 6700. Foreløpig ser det ut som problemet ble løst etter sp1. Men takk for tipsene. Dessuten var det snakk om det integrerte lydkortet, som virker UTROLIG BRA. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 heelt enig at det virker bra kose kort det der. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hadde lignende problem i bf1942 format c: løste prøblemet Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 SÅ i forbifarten at det var noensom hadde A7N8X her. Jeg skal oppgradere, har lyst på dette HK, men lurer på hvor stor (mhz) prosessor jeg kan ha. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 tror du kan ha så stor du vil som har kommet ut til nå iallefall. Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Uki... er XP 2500+ 333mhz fsb et greit alternativ (Prismhz), i tilfelle boxed eller ikke? Hvordan minne anbefales? Skal i utgangspunktet legge ca.4k i denne maskinen, med dette asuskortet, sprek CPU og nok minne. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg har boxed heelt greit.. skal kjøpe meg ny vifte men gadd ikke vente på det så da ble det boxed.. men har det faktisk ganske gpdt og kjølig inni der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå