erikb Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har nå sett meg lei av prøving og feiling på anlegget jeg kjøpte for knapt et halvt år siden. Hovedproblemet er mangel på et godt sted å jorde der hvor forsterkeren står nå, under passasjersetet. Derfor må den flyttes til bagasjerommet og kabler må skjøtes og trekkes. Er det noen som vet om steder/enkeltpersoner som er villig til å montere ferdig anlegget for en grei penge? Jeg bor i Tønsberg. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 InstallBay monterer, prisen vet jeg ingenting om. Ta en tur innom, så får du sikkert svar. Frode Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kan hjelpe deg jeg også, bor i Åsgårdstrand Lenke til kommentar
erikb Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 cossiemk1: har sendt deg en pm Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Enkel og grei måte er å finne et område som er ulakkert eller evt slipe vekk lakk. Jordings punkt er det enkleste å finne, Skrap vekk litt lakk i hjul brønnen eller andre plasser hvor det passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå