Zemeckis Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Heisann folkens Jeg skal formatere HD`en på mammas pc.Jeg ble anbefalt det grunnet at pc`en er treg.Men hvor finner jeg dos på win xp pro?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det finnes ikke DOS når du har XP. Men å formatere er enkelt, du booter fra XP CDen og får diverse valg om formatering på den tredje skjermen du kommer til. Hvis du absolutt vil gjøre det fra DOS så må du boote fra floppy. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hårek:Skal jeg gå fram på samma måtte vis jeg skal installere win2000 istede for xp pro å da eller,når jeg skal formatere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det er mulig, men jeg husker ikke hvordan W2K setup programmet er. Et alternativ er å boote DOS og fjerne partisjonen med fdisk. Da vil installasjonsprogrammet vil lage ny partisjon og formatere. Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Heisann folkens Jeg skal formatere HD`en på mammas pc.Jeg ble anbefalt det grunnet at pc`en er treg.Men hvor finner jeg dos på win xp pro?? Når du starte maskinen omigjen trykker du F8 for avanserte oppstarts alternativer, du burde komme inni dos derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå