Gå til innhold

Problemer med GTA IV online?!

Abba91

Anbefalte innlegg

Hei jeg har laget meg en PSN konto og PS store fungerer helt fint, har også sjekket om jeg har internet på PS3'n og det har jeg. Men når jeg skal spille online i GTA IV så kommer jeg inn på den skjermen hvor det vises hvem som joiner gamen osv. også plutselig kommer det " Connection lost to one or many of the players, returning to single player" elr no også kommer jeg tilbake inn i singleplayern :S har prøvd mange forskjellige game modes og det samme skjer hver gang. Noen som vet hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har laget meg en PSN konto og PS store fungerer helt fint, har også sjekket om jeg har internet på PS3'n og det har jeg. Men når jeg skal spille online i GTA IV så kommer jeg inn på den skjermen hvor det vises hvem som joiner gamen osv. også plutselig kommer det " Connection lost to one or many of the players, returning to single player" elr no også kommer jeg tilbake inn i singleplayern :S har prøvd mange forskjellige game modes og det samme skjer hver gang. Noen som vet hva jeg gjør feil?

Skjer med meg også, skjønner selv ikke hva som er galt....

Lenke til kommentar

Skjer med meg også, skjønner selv ikke hva som er galt....

Jgg fikk det hele i overigår så jeg er ikke kjent med om dette problemet har vært fra starten av, men opplever alle dette nå?

Lenke til kommentar

Problemet fikset seg når jeg koblet PS3 opp med en ethernet kabel til routeren min. skal pråøve å åpne porter senere og sjekke om det går da også.

EDIT: Får fortdatt litt problemer iblant men får jeg ihvertfall spilt litt. Men det må nok en patch til.

Endret av Abba91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...