Royeng Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fikk nylig en ny bærbar på jobben. HP Compaq 6715b. Til min ergelse ser jeg at maks oppløsning på skjermen er 1280x800! På min private kjører jeg langt høyere oppløsning, så det er irriterende med de gigantiske ikoner etc. på den nye. Finnes det noen måte å redusere størrelser på objekter uten å øke oppløsningen? Har satt DPI'en på 80%, men det endrer bare ikon og skrift. Startlinja ser fortsatt ut som en firefelts motorvei. Skjermkortet er forøvrig ATI x1250, men skjønner begrensninga ligger i skjermen her.. Kjører XP prof. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kanskje Powerstrip kan gjøre noe med det. Verdt et forsøk. Last det ned(google), høyreklikk på ikonet, gå under "display profiles", og trykk så på "Configure". Resten er åpenbart derfra. Lenke til kommentar
Royeng Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Kjekt program! Jeg får nå mulighet til å sette høyere oppløsning. Problemet nå er at desktop'en i stedet blir større en skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå