Gå til innhold

Vista Service Pack 1, nedlasting?

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har ikke Windows Service Pack på min pc. Siden jeg nå har kjøpt Age of Conan blir jeg anbefalt å laste ned denne, derfor ønsker jeg å gjøre så. Men problemet er, jeg finner ingen som "passer" til min pc..

Den ligger ikke på Windows Update, og jeg finner ikke versjon på internett. Jeg skal ha til 32 - bit system.

Glemte å si at jeg har den norske versjonen av Windows Vista

Noen som vet hvor jeg finner den? :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virker som om det ikke er gjort på 1,2,3.... her et utdrag fra microsoft.com:

The easiest way to update your Windows Vista-based PC with SP1 is by using the Windows Update control panel. Just set Windows Update to automatically download important updates and Windows Update will download SP1 when it's available for your PC. (It could take a month or more before SP1 shows up on your PC, so please be patient.)

eg fikk heller ikke til å finne den som eg kunne bruke så pltselig etter en uke etter eg installerte vista 32-bit på maskina så kom den automatisk

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

min sp1 kom heller ikke opp.

Leste så på ms sine sider at man kunne forsøke å skrive windows update i søkefeltet under startknappen.

Da dukket endelig sp1 opp.

Anbefaler forøvrig å avinnstallere brannmur og antivirus mens du laster ned og legger inn sp1 og så legge dem inn etterpå igjen.

Skaper ofte kluss (som det gjorde hos meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...