Gå til innhold

Er denne Vista-CDen ok å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Eg tenkte eg snart skulle oppgradere til Vista (pliiiiiz ikkje spør kvifor), så eg såg litt på forskjellige sider etter Windows Vista Ultimate 64 bit

Nokon som veit om dette (den eg linka til) er ok å kjøpe? Den er uten lisens, men det går vel greitt iom at eg har xp på den frå før, eller?

Og er det 64 bit? ER DET I DET HEILE TATT CD-EN MED WINDOWS PÅ??? Begynner å bli litt skeptisk pga den prisen...

Please ikkje ta meg som en komplett idiot, :roll: lurer berre på eit lite spm...

Takk for svar på førehand :D

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mao er denne ( http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1145217 ) den riktige?

PS. Eg tok ikkje sjangsen på enda ein link som ikkje virka... :p;)

Du må først formatere harddisken, også innstalere Vista med lisens. (Tror jeg da iallefall)

EDIT: Skal egentlig ikke denne tråden på Vista-delen av forumet?

Jo sikkert, eg var ikkje heilt sikker på kvar eg skulle legge den, så moderator kan flytte den viss han vil :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Den siste du linker til er riktig om du ikke har en lisens ifra før, da denne inneholder Dvden å lisensnøkkel

Den første du linker til er kun DVD, dvs du må ha lisens ifra før.

Hvilket operativsystem har du installert på pcen nå?

Lenke til kommentar
Den siste du linker til er riktig om du ikke har en lisens ifra før, da denne inneholder Dvden å lisensnøkkel

Den første du linker til er kun DVD, dvs du må ha lisens ifra før.

Hvilket operativsystem har du installert på pcen nå?

Windows XP pro...

Eg skal ikkje oppgradere heilt enda, så eg lurer på om eg burde laste ned SP3 no dersom eg ikkje skal ha det så lenge uansett... Eg veit det er haugevis med trådar om dette andre plassar på forumet, men hadde vore bra med berre eit konkret svar her ;)

Eg veit berre at SP3 var mykje feil på i starten, men veit ikkje om dei har retta opp på det no...

Lenke til kommentar
mao er denne ( http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1145217 ) den riktige?

PS. Eg tok ikkje sjangsen på enda ein link som ikkje virka... :p;)

Du må først formatere harddisken, også innstalere Vista med lisens. (Tror jeg da iallefall)

EDIT: Skal egentlig ikke denne tråden på Vista-delen av forumet?

Jo sikkert, eg var ikkje heilt sikker på kvar eg skulle legge den, så moderator kan flytte den viss han vil :p

Du må bare huske på at dette er en Oem utgave, dvs dersom du skifter mye hardware i PC-en må det aktiveres på nytt, tror man kan aktivere det 3 ganger, man har 25 poeng man kan bruke før man må aktivere, husker ikke helt poeng givingen men mener det var 2 poeng pr harddisk, osv...

Lenke til kommentar
Det stemmer, men når den ikke aktiveres automatisk mer, må du ringe Microsoft for å aktivere.

Men om jeg ikke tar helt feil her, er det bare ved bytte av hovedkort du må reaktivere.

Hm... skal kanskje ha meg nytt hovedkort også snart, så får bytte det ut først då ;)

Ellers byttar eg ikkje så veldig ofte hardware, så det går nok bra...

Uansett, takk for svar folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...