Gå til innhold

Hvordan selger AoC i utlandet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men hvor mange gidder å betale 6k for en ny pc da bare for å spille Aoc?

ikke mange...

 

Wow kunne vanligvis spilles på de maskinene man hadde, trengte ikke å bytte ut noe og bruke en hævv med penger extra.

 

For å spilla Aoc må du ha en rimelig ny, og kraftig pc. wow virket på gamlere midrange PCer også.

skjønner?

Lenke til kommentar

Tja, det kan man ta med ei klype salt. Jeg hadde en tilsvarende PC i 2003 som jeg har i dag (sånn ytelse i forhold til "middelnivået" og for meg gikk det greit.

Men det var mange av mine venner som slet med å kjøre WoW med akseptabel ytelse på datidens midrange PCer...Spesiellt RAM var ett stort problem.

Lenke til kommentar

Hvor manger tråder har det ikke vært her på forumet om folk som trenger pc til wow? Jeg har alltid lurt på det, fordi wow kjører jo som hakka møkk på en pappeske og et speil.

 

Selv så har jeg bruk 8k på ny pc, AoC var den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over. Har hosta meg igjennom til lvl 53 nå på en amd xp 5600+ og et 7800GS kort, agp-versjon. Alt på low, and still much to be desired :/

Lenke til kommentar

Jeg spiller AoC med følgende spesifikasjoner

amd 3800x2

7800gt

4gb Value ram

 

Det lagger fælt inni byer med masse folk, men det går greit. Byttet ut med et 8800gt kort og da hadde det fin flyt. Spillet ser jo bedre ut en mange spill selv med alt på low.

 

Men OT så sa jo funcom at 100 000 var en fiasko. Og hvis det stemmer at det er 400 000 aktive spillere bare den første helgen så vil jeg tro at AoC er på god vei mot suksses. At det kan kjempe mot WoW tviler jeg litt på da det er alt for godt etablert, pluss at det har et kjent merkenavn. Blizzard har jo lagd spill i lang tid og de fleste vet hva det er. En annen stor forskjell er at Age Of Conan er for den litt eldre garde.

 

Sier seg selv at WoW har tilgang på en større brukermasse da det har en såpass lav aldersgrense.

 

Men det er jo lov å håpe.

 

Bare tiden kan vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...