Gå til innhold

Død Acer maskin

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Acer som jeg kjøpte i september i fjor som plutselig døde igår kveld, eneste reaksjon er den grønne LED'en som lyser for strøm, samt vifta blåser en gang når jeg slår den på. Ellers er det null reaksjon fra de andre lysene, dvd spilleren reagerer heller ikke...

Noen tips til hva det kan være? Jeg tipper på enten hovedkort eller cpu. Har prøvd både batteri og strømforsyning uavhengig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har en Acer som jeg kjøpte i september i fjor som plutselig døde igår kveld, eneste reaksjon er den grønne LED'en som lyser for strøm, samt vifta blåser en gang når jeg slår den på. Ellers er det null reaksjon fra de andre lysene, dvd spilleren reagerer heller ikke...

Noen tips til hva det kan være? Jeg tipper på enten hovedkort eller cpu. Har prøvd både batteri og strømforsyning uavhengig.

Du har jo garantien enda?

Lenke til kommentar

Joda har garantien enda, men sitter ute i nordsjøen og da er det litt dumt å ikke ha PC-en i orden, så om noen hadde vært ute for det samme og har en enkel løsning på problemet så hadde jo det vært topp :) Men det er vel tvilsomt at det er en bagatell som gjør det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...