Gå til innhold

Gratis nedlastning av Grand Theft Auto!

Anbefalte innlegg

Nå har Rockstar Games sluppet ut fullversjonen av GTA til nedlastning. Spillet er blitt fikset på og oppdatert, slik at det skal fungere bra med nyere operativsystemer (win2000, winxp) :D

Du kan laste ned direkte fra Rockstar sin server her (ser ut å være kraftig overbelastet akkurat nå)

http://63.236.94.8/rockstar/classics/index.php

Jeg lastet ned hos Fileplanet. Måtte stå i kø i 45 minutter, men jeg fikk ihvertfall rask hastighet på nedlastningen når den først startet:

http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=120963

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det kan trygt sies å være en gedigen skuffelse. To timer i kø på FilePlanet og så nok en time for å laste ned driten. Til slutt en masse knot med skjermkortdriverene for i det hele tatt å få det til å starte.

Og deretter? I følge Rockstar er det "Oppgradert for nyere Windows systemer." PISSPREIK! På min 1.4gHz Win2kPro SP3 boks har jeg kun to muligheter: Enten kjøre med "Frame rate limiter" AV, noe som selv i 1600*1200*32 ville krevd overmenneskelige reflekser da selv fotgjengere synes å bevege seg med mach 2. Eller jeg kan sette "Frame rate limiter" PÅ. Noe som vil begrense FPS til å svinge mellom 2 og 8, alt etter som hvor mye som er på skjermen. M.a.o. er spillet 100% uspillbart, i alle fall på Windows 2000. Og det er vel liten mulighet for at Rockstar skal gidde å mekke en patch til noe de gir bort gratis...

Tror faktisk jeg heller prøver å finne den originale (host, kremt) CDen. Mener jeg hadde det installert på samme maskin med Win98SE, hvor det funka helt fint.

Lenke til kommentar
Vel, det kan trygt sies å være en gedigen skuffelse. To timer i kø på FilePlanet og så nok en time for å laste ned driten. Til slutt en masse knot med skjermkortdriverene for i det hele tatt å få det til å starte.

Og deretter? I følge Rockstar er det "Oppgradert for nyere Windows systemer." PISSPREIK! På min 1.4gHz Win2kPro SP3 boks har jeg kun to muligheter: Enten kjøre med "Frame rate limiter" AV, noe som selv i 1600*1200*32 ville krevd overmenneskelige reflekser da selv fotgjengere synes å bevege seg med mach 2. Eller jeg kan sette "Frame rate limiter" PÅ. Noe som vil begrense FPS til å svinge mellom 2 og 8, alt etter som hvor mye som er på skjermen. M.a.o. er spillet 100% uspillbart, i alle fall på Windows 2000. Og det er vel liten mulighet for at Rockstar skal gidde å mekke en patch til noe de gir bort gratis...

Tror faktisk jeg heller prøver å finne den originale (host, kremt) CDen. Mener jeg hadde det installert på samme maskin med Win98SE, hvor det funka helt fint.

Jeg har akkurat samme problemet :-( Går helt elendig på min PC også. Jeg har WinXP SP1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...