mnhobbes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jaja, når alle først er i gang så kan jeg like så godt slenge meg på "Dave Hill" bølgen, selvom verken dette eller noen av de jeg har sett til nå kan måle seg med hans bilder. Tok et gammelt bilde jeg hadde liggende, ikke no fantastisk motiv, vinkel eller noe. Tok bildet rett og slett fordi huset var stygt. Flame i vei. Mvh Marius Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 stilig bilde, likte fargene veldig godt! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Monster House veldig artig bilde, som jeg ble sittende å studere lenge Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Igjen DH. Puh. Fenomenet kjenner ingen grenser. Forskjellen er at det i dette tilfellet faktisk ser litt bra ut. Jeg ville aldri ha brukt effekten på dette motivet, men det ser slettes ikke ille ut. Er dette bildet tatt på kaien i Kopervik? Lenke til kommentar
mnhobbes Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Igjen DH. Puh. Fenomenet kjenner ingen grenser. Forskjellen er at det i dette tilfellet faktisk ser litt bra ut. Jeg ville aldri ha brukt effekten på dette motivet, men det ser slettes ikke ille ut. Er dette bildet tatt på kaien i Kopervik? Det er det vet du Var på photoshoot rundt i kopervik og tok bilde av alle de falleferdige og stygge bygningene stedet har å by på ;p Lenke til kommentar
odn Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Likte bilde. Innterisant, jeg som en over meg også nevner er at det er mye og se på, mye og studere. Derfor ble jeg sitende og se på det en stund. Bra bilde! Øystein D. N. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det var jo et flott bilde. Det eneste osm manglet. var skjeve vegger og sånn. Men om huset ikke blir pusset opp innen en del år, så kan du prøve å få et nytt og enda bedre bilde Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Genialt bilde!!! Helt seriøst.. me likey:D Lenke til kommentar
escoN Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Prøvde å gjøre huset enda mer spennende ved å legge til en litt skummel effekt (: (trykk for større versjon) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kjent som kraftig vignettering. Jeg liker både det første og det siste. Det siste gir meg en følelse av en slags veldig detaljert og værbitt skisse med kull, vet ikke helt hvorfor. Det første ser rett og slett bra ut. Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Likte dette bildet veldig godt:) Den eneste tingen som ødela litt var bilen man ser helt ute på høyresiden:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå