rvenes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ja? Er den det? for stor og bloated? Det tar "lang" tid å få fram sidene på routern. Dette er testa på 3-4 stk Linksys WRT54GL 1.1 Routerene var ikkje belasta hardt heller, nærmest idle. Eg har planer om å sette opp ein 1.5 km trådlaus link, og var ute og testa litt i dag, og den klarte å kaste meg av det trådlause nettet noken ganger også! Har nå lagt inn tomato firmaren for å teste den litt. Kva synes dere? kan vel ikkje være feil på 4 routere vel? Endret 25. mai 2008 av Cornel Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Opplevde det samme med min WRT54GS med 32 mb RAM, og med min Buffalo (16 mb). Etter min mening er DD-WRT for stor, og den inneholder masse funksjoner som flesteparten ikke trenger. Tomato er perfekt for meg ihvertfall, og routeren er dønn stabil. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har ikke opplevd problemer eller treghet etter jeg la inn v24 på min GL v1.1 Er like rask som før! Og det er mange av de nye funksjonene som iallefall jeg trenger! Hvis man syns det er for mange så er det jo bare og innstalere micro Dønn stabil hær!! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har en Netgear WRN834B med v.24 og det fungerer rimelig kjapt og helt utmerket teknisk. Kan ikke huske at V24 eller V24 rc5 som jeg har brukt en stund har hatt noen problemer eller krasj. For de som jakter på en rimelig (468kr) 11N-router med DD-WRT så vil jeg anbefale WRN834B, den tåler nesten like mye last som DIR-655 og har jo mye mere funksjonalitet med den firmwaren! https://prisguiden.no/fritekst_sok....mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjørt v.24 på Buffalo WHR-G54S en stund i hvert fall, aldri opplevd treghet. Prøvd både standard og mini-image, men i det siste har jeg gått for mini da jeg ikke trenger alle funksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå