Gå til innhold

Oppgradere veteranen VS kjøpe ny

Anbefalte innlegg

Akkurat prøvd ut Conan på min Inspiron 6400. Det gikk jævlig dårlig, laveste innstillingen hakka bra mye. Jeg har intel core duo 1.73, 1 gb minne, ATI X1400. Jeg har forstått slik at grafikkortet er integrert, vil det gjøre noen forskjell hvis jeg da øker minnet til 2 gb? Eller er PC-en så dårlig at det er bare å heise det hvite flagget og kjøpe ny? Hadde vært veldig fint hvis noen kunne hjulpet meg med noen tips (har lett rundt på forumet men fikk ikke noe ut av det).

Ps.Har dårlig med spenn til en eventuell ny pc!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok grafikkortet som halter mest bakut i maskinen din ja, og det lar seg ikke oppgradere.

Men ville kanskje vurdert å satt sammen en stasjonær til å spille på, hvis du har plass? Den vil lettere la seg oppgradere og du får mer ytelse for pengene. Så kan du beholde laptop'en som "skrivemaskin".

Lenke til kommentar

Sjekket linken før jeg kjøpte spillet, den sa at jeg lå litt over hva som var kravet. Håpet vel at det skulle funke da (gjør jo også det når jeg har alt på minumum, lagger bare en smule). Men men, da får jeg vel spare til ny. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...