Barely dead Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Topic sier det meste. Eventuelle forskjeller? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, stereo fra utlandet passer som regel fint. Eneste jeg vet om som kan bli problem, er radio hvis du handler fra usa iallefalll. USA har oddetallsradio, noe som ikke er tilfellet i norge, derfor vil den ikke kunne brukes. Men høyttalere og forsterkere osv funker. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Takk. Hvilken nettbutikker burde jeg handle fra? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sonicelectronix Millionbuy Indoaudio Noen eksempler jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tryggeste er å handle fra norge/sverige. Har gått på en smell før å bestillt en forsterker til 6000+ fra utlandet som gikk til H etter kort tids bruk. Er mye vanskeligere når det gjelder garanti og sånt når du bestiller fra utlandet... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Som regel holder produktene, du tar så klart en sjangs når du handler fra utlandet når det kommer til garanti osv. Men holder det, er det muligheter til å spare en del penger. Noen ganger kan du nesten handle samme produktet to ganger før det begynner å bli dyrere enn i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå