Blippblopp Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har satt opp en Ubuntu media-/fil-server som fungerer utmerket så langt. Streamer via Mediatomb til PS3. Divx, Xvid, mp3 osv fungerer som det skal. Har lagt inn alle mine DVD-er som iso-image. Noen som vet om det er mulig å streame iso-filer? Endret 25. mai 2008 av Blippblopp Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg tviler på at den kan det direkte, men du kan jo eventuelt mounte iso filane. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har satt opp en Ubuntu media-/fil-server som fungerer utmerket så langt. Streamer via Mediatomb til PS3. Divx, Xvid, mp3 osv fungerer som det skal. Har lagt inn alle mine DVD-er som iso-image. Noen som vet om det er mulig å streame iso-filer? Hvordan gjør du streamingen ellers? Hvilket program? VLC kan lese iso-image og stream (tror jeg), men vet ikke hva du bruker. Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Står jo i topic at han bruker Mediatomb til å streame med. Eg bruker og dette. Funker utmerket til bilder, mp3, og divx. Men har også mange .iso filmer. Så lurer på om noen vet om det er mulig å streame .iso filer direkte, eller om det går å konvertere dei til eit anna format uten noe veldig mye arbeid. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå