-Tj Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ey.. Har et problem med en Western Digital My Book 500GB... kan kun kopiere bilder, kan ikke åpne eller kopiere film filer. Når jeg er så heldig at jeg får starta film programmet (ikke noe feil med film prog.) så låser det seg etter 2 sek. og når jeg lukker det så dauer explorer. Når jeg kopierer noe så kommer det opp beregner gjenstående tid, utenatt det skjer noe, det sendes ikke noe informasjon. Er ingen ekspert men har oppdatert usb drivere og sjekket tilkoblingen.. ikke noe galt der (som jeg kunne finne) Håper dere vet noe. takker på forhånd. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har du prøvd harddisken på en annen PC for å utelukke PC-en som problemet? Lenke til kommentar
-Tj Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) I så fall så har PC-en problemer med akkurat den harddisken.. har en til helt like denne harddiksen.. er ikke noe problem med den. Har nu prøvd på en annen pc.. kan ikke kopiere film filene på den PC-en heller.. men jeg kan kopiere bilder.. og jeg kan gå inn på alle mapper og se at filene ligger der.. Kan alle film file være ødelagt og ikke bildene eller ? Endret 3. juni 2008 av -Tj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå