Gå til innhold

trødde på bærbare maskinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg trødde på mitt ibm bærbare pc ved et uhell i mørge :(

Pcen funker men fikk et lange svarte strek på skjermen slik at noen punkter kan ikke sees på skjermen :( noen som har tips til meg får dette.

ja.. litt vanskelig å si. Spørs hva strekene er for noe. Om det er skosverte, vil kanskje en rensing hjelpe. Hvis ikke ville jeg brøvd å dra litt i den med en sugekopp eller noe :roll:

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Hei

Jeg trødde på mitt ibm bærbare pc ved et uhell i mørge :(

Pcen funker men fikk et lange svarte strek på skjermen slik at noen punkter kan ikke sees på skjermen :( noen som har tips til meg får dette.

ja.. litt vanskelig å si. Spørs hva strekene er for noe. Om det er skosverte, vil kanskje en rensing hjelpe. Hvis ikke ville jeg brøvd å dra litt i den med en sugekopp eller noe :roll:

jeg kan se at det er knust i noen områder.

Lenke til kommentar

Jeg har et tips og det er å ikke vente og se hva som skjer videre. Det resultere som oftest i at sprekkene i skjermen vokser videre til du sitter igjen med en laptop som ikke har skjerm.

Kan selfølgelig benytte deg av en skjermutgang med en HDMI/VGA-utgang til en stasjonær skjerm men da er litt av poenge med laptopen borte..

Få den inn til service og få den reparert.

Lenke til kommentar
Jeg har et tips og det er å ikke vente og se hva som skjer videre. Det resultere som oftest i at sprekkene i skjermen vokser videre til du sitter igjen med en laptop som ikke har skjerm.

Kan selfølgelig benytte deg av en skjermutgang med en HDMI/VGA-utgang til en stasjonær skjerm men da er litt av poenge med laptopen borte..

Det er ikke så ny pc så jeg tviler på at service på den vil være billigeren ny pc?

Lenke til kommentar

Det er ikke så ny pc så jeg tviler på at service på den vil være billigeren ny pc?

Dessverre er det slik at det lønner seg ikke å reparere bærbare for slike ting.

Lenke til kommentar

Knust / sprukket laptopskjerm: Å skifte skjerm vil normalt koste mellom 2. - 3.000,-, såfremt kompatibel skjerm lar seg oppdrive. I de fleste tilfeller vil det la seg gjøre å fremskaffe slik skjerm, men fordi enkelte PC-produsenter ikke forhandler laptopskjermer på delenivå vil løsningen av og til være en brukt skjerm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...