DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Heisann Har sett en del på NZXT Lexa kabinettet, og lurer på om dette er noe å satse på.. Kjøling virker greit, trenger ikke noe ultimate kjøesystemer da jeg ikke klokker eller noe.. Plass er vel nok av for mitt bruk.. Og likte designet godt.. Noen som har noe å tilføye? ErfaringeR? MVh DjeeeZ^^ Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Eg har kabinettet og er storfornøgd. Einaste minus må vere at eg ikkje forstod meg heilt på hdd festet sjølv om eg fekk festa det til slutt, men står sikkert betre forklart i bruksanvisninga. Den har eg ikkje tenkt på eingang. Tja, kva kan eg seie? eg digga utsjånaden ivertfall. Fronten er elsk, men synd front dekselet er i plastikk, men det legg ein ikkje særleg vekt på. Kan vel kaanskje vere problematisk å få plass til stoore skjermkort. Endret 25. mai 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Kan du poste mange bilder til meg? Takker for kjappe Svar Gizmo Btw. Rødt eller blått? tenker litt på grønt^^ Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har det selv i blått og er storfornøyd.. Praktisk med den lille lcd skjermen som viser temps... kjølinga er ganske god og viftene er ganske stillegående. Jeg hadde ingen problemer med å innstallere hdd'en eller noe annet. Anbefales! Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Et kjapt søk på Google, så finner man mange anmeldelser i hvert fall! Se her. Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Men jaja.. Tror jeg faktisk går for dette kabinettet.. Men tror dere min 350w tåler systemet mitt ( Det funker nå) + Viftene og leds'ene til kabinettet? EDIT: Leste en plass at dette kabinette MÅ stå i ro når man tenker på riper/Hakk osv.. Jeg er på lan 10 ganger i året ca og lurer på om dette har noe av betydning? Endret 25. mai 2008 av DjeeeZ Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg småfarter endel og flytter rundt på kabinettet, og har ingen riper, bortsett fra en fra da jeg klarte å dytte til kabinettet med kneet mens det lå sidelengs under installeringen av hovedkort... Den største bakdelen med det, er at støv og fingermerker syns på det som er svart. Men er jo ikke noe problem å tørke den av en gang i uka. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Einaste minus må vere at eg ikkje forstod meg heilt på hdd festet sjølv om eg fekk festa det til slutt, men står sikkert betre forklart i bruksanvisninga. Er jo omtrent enkleste systemet ever da... er jo bare å sette på railsene og skli den inn Sto nok også godt forklart i bruksanvisningen, men jeg bare satte dem på plass... Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har looket litt rundt på jutub og sett at mange har lydsensetive katoder.. Noen som kan forklare meg litt nærmere om tilkobling og hvor man får kjøpt det? EDIT: Hvor lenge tror dere at min 350w holder? Klarer den de nye viftene? Den klarer nå mitt system og 1 vifte :S Endret 25. mai 2008 av DjeeeZ Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) 1. Microplex. Du treng ein ->slik, Katoden din og om eg ikkje tar heilt feil ein ->slik og. Kan hende du ikkje treng begge boksane? Det er eg litt usikker på. Du treng ivertfall lyd-kontrollen for at katoden skal blinke i "takt" med musikken. 2. Eg har ein 400w psu, og når eg koblar på ei 120mm vifte, vil ikkje vifta gå rundt skikkelig. Hovudkortet mitt er anbefalt 600w, så det har jo litt å seie. Eg vil tru 350w er litt i det minste laget? Men om det går no, så tvilar eg på at eit par vifter vil ha noko betydning. Edit: Trykkleif Endret 25. mai 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Legg ved noen bilder da Gizmo? Har du blått eller rødt? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Legg ved noen bilder da Gizmo? Har du blått eller rødt? Eg har rødt. Orka ikkje ta biletet av kabinettet får sjå om eg gjer det ein anna dag. Du kan jo søke på youtube, eller som ein anna sa, søk etter testar og slikt på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå