Gå til innhold

Bærbar spill pc til høsten.

Anbefalte innlegg

Til høsten skal jeg begynne på studiespesialisering, og da trenger jeg en bærbar pc. Jeg har lyst til at pcen skal være i stand til å spille de nyeste spillene med brukbar grafikk og at den skal holde noen år.

Jeg er villig til å betale rundt 15000, og pcen men bør minst være en 15,4" og helst ikke slepbar(vet ikke hvor mye en vanlig bærbar pc veier...).

Det burde også være firewire inngang på den slik at jeg kan legge over filmer fra videokamera til den og redigere på den.

Jeg skal også til USA i sommerferien, og kanskje er det billigere å kjøpe der p.g.a den lave dollar kursen?

Håper noen kan hjelpe meg til å bli litt klokere på dette området :)

Og som sagt så trenger jeg ikke pcen før til høsten, så hvis prisene synker eller det kommer noe nytt, så kan jeg vente.

/Markus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg få tak i en rabatt kode da?

Men hvordan blir det hvis det skjer noe galt med PCen og den trenger reparasjon, og den er kjøpt i USA?

Det gir seg jo selv det, da må den tilbake til USA. I tillegg kan du plusse på at du trenger en annen strømforsyning og du får US tastatur, samt garantiproblemer du bør ha god råd for å gi f. i. Nei, kjøpt norsk, ikke er elektronikk spesielt dyrt her heller.

Tror ikke du får se de store nyvinningen før til våren 2009, da snakker vi quadcore :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...