LarsLarsLars Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg skal kjøpe nytt digitalkamera til ferien. Så vil jeg ha et som er bra på å ta opp video også. De fleste kameraene er jo "bra" på bilder. Men hvilke er bra på å ta opp video også. Spesielt i litt mørke rom osv (er jo sjelden man har full belysning tilgjengelig). Jeg tenkter på i prisklassen 2000-4000 kr ca. Er det ikke kommet en del digitalkamera som tar opp i hd format også? takker for svar Lars Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har ikke lest noen tester av det enda, men Samsung NV24HD tar visst opp video i 720p@30 fps. Usikker på kvaliteten dog. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Det virker jo som et bra kamera. Noen som har prøvd det? spesielt på mørke videoer (sene sommerkvelder eller inne på selskap osv)? regner med at det filmer bra på utendørs videoer med mye lys uansett. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har et Samsung S850 selv. Har ikke brukt det så mye til video, men jeg har blitt imponert over hvor god videokvalitet det har (veldig god bildekvalitet har det også, mye på grunn av stor sensor med relativt lav oppløsning). Men hvordan NV24HD er, vet jeg ikke, men jeg ville bli overrasket om det er dårligere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har ikke lest noen tester av det enda, men Samsung NV24HD tar visst opp video i 720p@30 fps. Usikker på kvaliteten dog. Dette er den første testen jeg har sett. Tom Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Slenger meg på denne... Samsung'en får tydeligvis ikke så bra i tester (i de særiøse hvertfall). Du har jo Panasonic sin DMC-TZ5 som også har god kvalitet virker det som. Kan noen anbefale den eller andre med god videokvalitet og gjerne litt mer enn 3x zoom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå