OscarMike1 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 To bilder fra London i februar. Gi den kritikken dere føler passer. 200mm f11 1/200 Iso 100 36mm f14 15 sek Iso 100 Om noen har en forklaring på skjøten man kan se mellom de to bropillarene er det flott. Det er ikke to bilder som er satt sammen, og jeg finner ingen forklaring på hvorfor lyset lager et så klart skille. Kunne fint ha redigert det bort, men vil gjerne ha en forklaring. Eirik Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Nei, det er det ikke. Takk, tror jeg. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 toern var veldig fint. mange fine farger. men er du helt sikker på at det ikke er mala? hvis ikke må du få deg et bedre kamera. lyskasteren lager skillet. Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 ser egentlig ut som det ganske enkelt er en stolpe eller en vaier. speilingen i vannet gir samme effekt som pillaren ved siden av den, så det kan virke som det er det som er svaret. Siden bildet er tatt med lang lukketid, synes den sikkert ikke så klart, men jeg vil tippe det rett og slett er et merke av et slag, som forteller hvilken side av den båter skal holde seg. Ikke uvanlig ved broer og lignende i det hele tatt. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) toern var veldig fint. mange fine farger. men er du helt sikker på at det ikke er mala? hvis ikke må du få deg et bedre kamera. lyskasteren lager skillet. Sitter nå ved en annen pc der bildet framstår annerledes, men det er pga skjermen. Hvorfor mener du det ser malet ut? Er det skarpheten eller fargene du reagerer på? Holder en knapp på at det ikke er kameraet "sin skyld". emero; takk. Kan selvfølgelig være det. Endret 25. mai 2008 av Eirik_a Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Antar han ikke har sett slike kveldsbilder med lang lukkertid før, og med det bakgrunnen for den utsmidende effekten som kommer på vann og lys i bevegelse. Jeg likte godt bilde nr 2, det var spennende og fargerikt. Bilde 1 synes jeg hadde litt lite luft i toppen - ville gått noen skritt bakover om mulig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det mer tradisjonelle bildet av Millenium Eye er ganske vanlig, og noe vi har sett flere variasjoner her. Det oransje er annerledes så det holder. Den grafiske effekten er flott, og annerledes enn andre løsninger jeg har sett. Det er rett og slett stilig, og pariserhjulet utgjør et naturlig element. Det minner litt om russiske ekspresjonisters mekaniske teater, og fremstår som en futuristisk visjon med litt nostalgiske forbilder. Nesten glimrende Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det første bildet er ypperlig. Det gjør seg ikke så bra i internet eksplorer med hvit bakgrunn så kansje du burde legge en sort bakgrunn rundt bildet. Det siste bildet blir for kaotiskt og ordinært til å nå toppen selv om det her mange fine farver og lystegninger. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg forstår ikke helt hva du mener PM, og det var hvertfall ikke min intensjon å tolke russere. Men takk for ego-boosten. Det første bildet er ypperlig. Det gjør seg ikke så bra i internet eksplorer med hvit bakgrunn så kansje du burde legge en sort bakgrunn rundt bildet. Det siste bildet blir for kaotiskt og ordinært til å nå toppen selv om det her mange fine farver og lystegninger. Det skal rammes inn i sort ramme. Så er enig med deg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tøft det første bildet. Fint å se at det går an å gjøre noe spennende utav et så ihjelfotografert motiv. Liker den disen som ligger bak og skaper dybde, samt fargene. Uenig med meg selv om det er dystert eller ikke, men pent er det absolutt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Likte begge to veldig godt, det andre fremkalte fest minner mens det første fremkaller minner om turen tilbake fra festen Likte det andre så godt at det er skrivebordsbakgrunn, if you dont mind? Og den tingen i vannet kan være en strøm kabel eller noe sånt, synes å huske å se mange sånne på kveldstid når det er klart vann. Har vell lys på de for at de skal sees bedre? No idea. Og så nå hva han mente med malt, farge møtingen på himmelen, overgangene der kan se litt malt ut om man myser, med litt godtro. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Takk for gode tilbakemeldinger. Bildet var på god vei til å bli slettet, men jeg leste en plass her inne at det er en ide å la motiver man er halvfornøyd med ligge en stund for å ta de fram senere. Og jaggu ble det ikke noe ut av dette og. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Synes det var sinnsykt kult. Prøvde selv med noe av det samme motivet for et par månder siden. Ble ikke fornøyd, men hadde så dårlig stativ at det ble påvirket av vinden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå