Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Spania :!: Var et orginalt innslag, men var utrolig teit Spania og Bosnia var de teiteste bidragene, og jeg hadde vært flau vis vi hadde kommet bak dem Har du ikke fått med deg at det er in å være teit for tida? :!: Skulle vi vunnet skulle vi sendt Lene Alexandra, du så jo, de bak Russland var jo bare disse puppe damene/ sex bombene Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg likte Tyrkia, Armenia, Bosnia og Israel best! Den serbiske var også fin Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Var det noen av dere som la merke til den utrolig merkelige oppførselen til han som delte ut stemmene fra Sverige? Skulle tro han var stupfull, eller skikkelig høy på et eller annet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Han var visst komiker, men var det noen som la merke til Sverige sin sanger, hun var svart hvit på starten av sangen..ellers så var kostymeskiftet til Georgia veldig fassinerende Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg òg likte Tyrkia sitt bidrag, sjølv om det kunne vore nokre hakk betre. Eg likte òg Ukrania sitt bidrag (Shady Lady), synes den var fengjande. Synes Russland var dårleg, og eg klarte ikkje å slutte å irritere meg over den dårlege engelsk-uttalen han russaren hadde. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg òg likte Tyrkia sitt bidrag, sjølv om det kunne vore nokre hakk betre. Eg likte òg Ukrania sitt bidrag (Shady Lady), synes den var fengjande. Synes Russland var dårleg, og eg klarte ikkje å slutte å irritere meg over den dårlege engelsk-uttalen han russaren hadde. så du ifjor Oo Ukraina det året kom på andre plass og hvorfor skjønner jeg ikke, det var forferdelig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det var igrunn tragisk med han russeren ja, nabolandene ble sikkert truet av russiske myndigheter å gi dem 10 eller 12 poeng Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Russland fortjente ikke i det hele tatt, dritt elendig etter min mening. Armenia syntes jeg hadde ett godt innslag tho. Det jeg ikke liker ved MGP er at stemmingen blir jo forferdelig dårlig i forhold til hvordan vi, vestlige land, syntes musikken er. Alle disse B-nasjonene har jo etter mitt skjønn grusom musikksmak! ^^ Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har vel egentlig bestemt meg for å aldri se på MGP igjen. Skjer jo oftere og oftere at helt vanvittig dårlig sanger vinner hele greia. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, politikk og kultur har minst like mye å si som sangen. Naboland stemmer på hverandre. Russland får uproporsjonalt mange stemmer fra sine tidligere satelittstater. Så lenge sangen deres er sånn noenlunde bra så hagler det på med poeng. Jeg synes at det at Norge kom såpass høyt opp tyder på at vi hadde en svært god sang. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, politikk og kultur har minst like mye å si som sangen. Naboland stemmer på hverandre. Russland får uproporsjonalt mange stemmer fra sine tidligere satelittstater. Så lenge sangen deres er sånn noenlunde bra så hagler det på med poeng. Jeg synes at det at Norge kom såpass høyt opp tyder på at vi hadde en svært god sang. Ja, i motsetning til f. eks. Russland må vi ha en god sang for å komme høyt. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) ikke fortjent meine eg. de østblokk landan stemme jo bare på hverandre. Jau, og de nordiske stemte på hverandre ^^ Men vi er 4 stater, østblokklandene er 15 stk. Endret 26. mai 2008 av Arthemax Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Men vi er 4 stater, østblokklandene er 15 stk. Det lønner seg å være mange når man skal vinne noe. Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva syns dere om Finland da? Ble det litt for wannabe-Lordi, eller? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg synes dei blei litt for wannabe-Lordi, ja. Greit at det slo an den gongen, men dei treng ikkje å prøve å gjenskape mgp det året, om dykk skjønnar kva eg meinar. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 De prøvde, det skal de ha. Men det funka ikke den gangen her. En suksess-oppskrift funker sjelden flere ganger med så kort mellomrom. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hadde egentlig litt sansen for den Albanske låta. En annen ting, legg merke til hvor mange artister som nå bruker morsmålet. Syns det er synd at vi sender engelskspråklige bidrag gang på gang, noe å tenke på til neste år? Krysser fingra for at Gåte gjenoppstår til ESC 2009. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Det må være en utrolig god låt (melodisk sett) hvis noen andre enn Sverige og Danmark skal stemme på en norskspråkelig låt nå til dags. Ordlydene i reffrenget må også være bra, slik at det er det fokuset havner på, ikke en dypere mening tekstmessig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eller vi kan dra en Nocturne og synge minst mulig? Neida, men når jeg hører hun vesle Olta Boka fremføre sangen sin på albansk, jeg syns det funker bra jeg! Ingen anelse om hva hu synger om, men som du sier, så lenge melodien er god så går det. http://www.youtube.com/watch?v=XhKThKc4VIc Så ville vi kanskje fått mer fokus på låtskriving og mindre fokus på kleine engelske tekster.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå