peace2 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ønsker gjerne tilbakemeldinger på proskjektet jeg har jobbet med i det siste Mp3: Nyere versjon Endret 4. juli 2008 av xox Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Lastet opp en nyere versjon nå her Versjon 2: Piano2.mp3 Nå er Versjon 3 oppe. Endret 3. juni 2008 av xox Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ganske grei telefon- eller heismusikk. Synes den var monoton og gjentakende, og at trommene var alt for utpreget og ikke passet inn. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det var jo rimelig dårlig lydkvalitet på enkelt og greit alle instrument. Som nevnt ble den for monoton og kjedelig som underholdning. Trommefillene var også litt jalla, minner meg og mine første fill på trommer. Jobb litt mer med trommene, fin godrytmen, og skaff deg bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Synes den var ganske bra, men ikke noe utpreget. Var ikke noe originalitet over den, men helt grei. Synes du burde gjøre noe mer ut av det Kan bli bra da! Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Takk for innspill Jeg har prøvd å gå gjonnom noen punkter dere nevna .. Her er en nyere versjon, vil ha gjerne tilbake meldinger på den å ZenCo: Ikke at instrumentene er dårlige men jeg hadde ikke tatt med Efekter siden mitt første fokus var notene. Trommene var bare satt for å få bedre tempo, men nå er det bedre? piano3_2.mp3 Endret 3. juni 2008 av xox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå