Mushaboom Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ey. Lurer på når man får igjen penger på skatten og når man mottar feriepenger. Er det likt for alle? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Skattepengene er vel engang i Juni/Juli Feriepenger får du vel når du tar ferie,men du kan kreve å få dem etter 1Mai ellerno Endret 24. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jobber ikke der lenger, men jeg skulle gjerne hatt noe mer spesifikt enn Juni/Juli. Men kanskje det varierer? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg får feriepenger på mai lønnen, altså de blir utbetalt i Juni. Men kan søke om å få dem tidligere også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Skattepenger kommer stort sett i juni/juli, men kan også komme i oktober om du er uheldig. Feriepenger kommer i juni, på vanlig lønningsdag, med mindre du har noen annen avtale. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jobber ikke der lenger, men jeg skulle gjerne hatt noe mer spesifikt enn Juni/Juli. Men kanskje det varierer? Når du slutter i en jobb kan du kreve feriepengene på siste lønningen. Feriepenger opptjent samme året du sluttet må du betale skatt av hvis du vil ha de utbetalt med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå