-NightInGale- Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Kommentartråd til prosjektet: 4WD Robot Se prosjektet mitt her! Endret 28. mai 2008 av -NightInGale- Lenke til kommentar
Asken Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 haha, spennende! gleder meg til å lese mer Lenke til kommentar
Icetime Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ser bra ut det der Kim Blir arti å se kordan det går me det. Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jess... er jo bare i startfasen nå da... blir morsomt og begynne å bygge det, de jeg gleder meg til! Endret 25. mai 2008 av -NightInGale- Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nå har ikke jeg noe peiling på roboter og programmering, så dette virker skikkelig komplisert og spennende! Utrolig kult hvis du klarer å få det til. Men jeg håper du har god tid i ferien, for jeg forventer daglige updates=D -Emil Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Klart jeg får til, er jo ikke første gangen jeg bygger noe sånt som dette! Haha, oppdateringer skal dere selvfølgelig få, får bare krysse fingrene og håpe på at sløvheta mi ikke tar over meg i ferien Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Wow, dette var noe utenom det vanlige! Er imponert over hvordan du forklarer du tenker å konstruere roboten. Det hele virker ganske så avansert for meg. Alt fra teknisk konstruering av en robot til programmering.. Imponerende Dette kommer jeg garantert til å følge med på. Ang. hvor du kan få kjøpt aluminium kan du jo sjekke nærmeste og beste metallverksted. Der har de det sikkert (prisen kan kanskje bli litt stiv tho, men jeg tviler ikke på at du klarer å få spons hvis du skriver en god søknad) Og forresten, gratulerer med første sponsor! Ikke dårlig Stå på Endret 28. mai 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Takk takk, hyggelig at folk er interesserte, setter jeg stor pris på! Ang aluminium, Nå kom jeg akkurat til å tenke på at Onkelen min i Nordreisa faktisk drifter blikkenslagerverksted der. Jeg skal høre med han om han er villig til å sponse meg, evt. importere aluminiumsplater. Dette gjør han helt sikkert! skal ringe og spørre! Endret 28. mai 2008 av -NightInGale- Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noko så utrulig tøft! Dette kjem eg absolutt til å følge med på. PS. Det hadde vore veldig bra om du kunne lasta opp Sketchup-fila... Kjekt å sjå roboten i heilheit... Men berre viss du gidde altså... Lenke til kommentar
-NightInGale- Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jepp det kan jeg Her har du Google sketchup modellen: Prosjekt_2008-4WD_Rover.skp Modellen er ikke ferdig... mangler en god del enda Endret 28. mai 2008 av -NightInGale- Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Heelt utenfor mitt område.. Virker kjempespennende! Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det døde litt ut, det prosjektet her..? Eller blei det bare sommerferie? Hørtes ut som en veldig artig idé, og hadde vært kult å få sett den ferdig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dette hørtes veldig kult ut, får håpe at det ikke har død ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå