-Léon- Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Som topic sier så er jeg ute etter SP1 som passer til x64 Ultimate norsk versjonen. Jeg har prøvd litt å søke på Google men tror det er en bedre løsning å spørre dere folkens. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Start - KontrollPanel - Windows Update. Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Som topic sier så er jeg ute etter SP1 som passer til x64 Ultimate norsk versjonen.Jeg har prøvd litt å søke på Google men tror det er en bedre løsning å spørre dere folkens. Den skal komme med Windows Update, hvis du har den slått på. Eller så er den på microsoft sine hjemmesider. Veit ikke helt hvordan det er nå, men for en måned siden var det isåfall noe småfeil med SP1 til enkelte systemer, og ble derfor ikke lagt ut på Windows update for de som det gjaldt. Akkurat hvilken komponenter, drivere eller programmer det var vet jeg ikke, bortsett fra noe Symantec greier. Som jeg selv hadde, slik at jeg ikke fikk vista sp1 selv med engang, men har det nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Har sjekka WU og leste litt på noen sider at SP1 vil ikke vises pga noen av komponentene (driver) jeg bruker men lurte vel nesten på om det fantes en vei forbi det. Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har sjekka WU og leste litt på noen sider at SP1 vil ikke vises pga noen av komponentene (driver) jeg bruker men lurte vel nesten på om det fantes en vei forbi det. Som sagt, microsoft hjemmesider. http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=no Grunnen til den store størrelsen er at du får med alle språkene. Håper denne funker Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dersom den ikke dukker opp i Windows Update, nytter det ikke å laste ned hele pakka og installere den manuelt heller. Installeringen blir avbrudt. Har selv et Creative Audigy SE som har drivere som ikke er godkjent for SP1. Eneste man kan gjøre da, er enten å håpe på at Creative lager nye drivere (noe som neppe skjer) eller bytte til et annet lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå