Gå til innhold

Øke CPU-Hastighet med Software.

Anbefalte innlegg

Hei! Har nylig installert Age of Conan, men spillet går tregt og det skyldes trolig for lav CPU-speed. Har funnet fram til et

program som heter "SilverSoft Speed" som tydeligvis skal hjelpe mye.

Dette er hva programmet lover for en veldig lav pris:

SilverSoft Speed is a software tool, which will increase your PC speed automatically and efficiently. Instead of purchasing advanced hardware for speed boost, SilverSoft Speed will give you the same results of advanced hardware without upgrading your system. It is based on ‘SilverOpti’ technique developed by SilverSoft Corporation. After Installing Silversoft Speed, Programs will run faster, games will load and run quickly, 3D models, images will render at blazing speed, programmers can compile their big Exes in seconds, your Internet connection will become high-speed broadband connection, file Downloading, uploading speed will be increased. Mouse movement will be smoothen and your keystrokes will get very quick response from your PC. All this will be achieved without upgrading your hardware. SilverSoft Speed will do it for yourself automatically and without 'touching, interferring or harming your PC. ‘SilverSoft Speed’ also stabilises your system by minimising system hanging problems. It also closes ‘Not Respoding Applications’ very quickly.

Er dette troverdig? Er det andre software programmer som kan hjelpe, eller burde jeg satse på hardware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Software overklokking er da mer ustabilt en det hardware overklokking er.

Men det virker for meg som noen har smurt veldig tykt på i reklamasjonen.

Virket nesten litt for godt til å være sant, men det hadde vært supert om jeg kunne fått fikset dette problemet for de nette 5 dollarne det koster, istedenfor å kjøpe ny hardware.

Lenke til kommentar
Software overklokking er da mer ustabilt en det hardware overklokking er.

Men det virker for meg som noen har smurt veldig tykt på i reklamasjonen.

Virket nesten litt for godt til å være sant, men det hadde vært supert om jeg kunne fått fikset dette problemet for de nette 5 dollarne det koster, istedenfor å kjøpe ny hardware.

Mener å huske at det er mange overklokkings guider her på forumet, og hvis du følger de, og snakker med de som er gode på overklokking her på forumet, så vil du i alle fall være sikker på et resultat.

Da vil du helt gratis, med litt arberid få en raskere maskin, og du vet det vil føre til resultater.

Hvis du kjøper dette programmet så vet du ikke hva du vil få, samtidig som du betaler for det, så du riskikerer å betale rett ut i lufta.

Men hvis du vil kjøpe det så søk litt rundt og se om du finner noe som brukere av programmet, hva de syntes osv.

Jeg så litt etter en torrent for dette programmet for jeg ville teste det litt, men fant det ikke, det mener jeg da tyder på at dette ikke er et spessielt populært program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...