Gå til innhold

Kjøp av mobil i utlandet?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer nå et kjøp av en mobiltelefon.

Valget mitt står mellom SE G900 og HTC Diamond. Valget kan jeg kanskje greie å ta selv, men problemet er at jeg skulle hatt mobilen før jeg drar på ferie.

Så kommer spørsmålet mitt.

Hvis mobilen ikke kommer til Norge før jeg drar, og finner jeg mobilen i det landet jeg er i; er det mulig å bruke den mobilen i Norge (hvis jeg kjøper den uten binding)? Tenker på å kjøpe i Tyskland, men vet ikke. Noen som har noe svar? :)

Endret av kimjonas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg jammen ikke sikker på. For alt jeg vet så leveres mobilene med norsk. Det er mulig du kan innstalere norsk språkpakke også hvis det ikke kommer med det. Nye mobiler kommer vel med veldig mange språk, så det kan være den kommer med norsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Okei, da håper jeg det :)

Jeg synes du burde sjekke før du kjøper. Jeg har kjøpt SE W950 og M600 i Belgia. Siden begge er smartphones var det bare å installere norsk språkpakke. Jeg har også kjøpt en SE W910 på samem sted og det er ille nok at verken menyer eller T9 kommer på norsk, men det er helt uutholdelig at den ikke har støtte for æ, ø og å. Så sjekk nøye slik at du får en telefon du kan leve med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
HTC Diamond er en smartphone, så hvis det mia_tuk sier stemmer så skulle det gå an å finne en språkpakke til den.

Har null peil på HTC, men det går jo an å sjekke hva de har av downloads på hjemmesida si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...