Gå til innhold

Sko - Casual hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har 2 par Lacoste sko, og begge er helt fine enda. Elsker lacoste skoene mine jeg, de er behaglige å gå i. aldri hatt noe trøbbel med kvaliteten jeg da men. Kanskje bare flaks, spiller ikke egentlig så stor rolle. :wee:

Kanskje jeg har feil modell/årstype :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, de har fått det stempelet, er ikke uten grunn at 8/10 13-16åringer bruker Lacoste-sko.

Lacoste har et par pene tøysko, men der stopper det dessverre, de hadde mye penere sko før.

Føler såkalte Vans og lignende er mer fjortis. Både gutter og jenter bruker det jo :hrm: , funker ikke Vans for meg :(.

Må ha sko som tåler en støyt. Dessuten er det ikke mer sånne som er fjortis :whistle: . De jeg ser alle har.

post-159987-1211834578.jpg

Lenke til kommentar

Stemmer vel litt sånn at Lacoste har gått mer eller mindre bare mer og mer over på de standar kategori "fjortis" skoene. Kjøpte mine lacoste sko for 1-2 år siden, men har vel egentlig bare blitt med det. Kan godt være lacoste har dabba av med kvaliteten, jeg vet rett å slett ikke så mye om det lengre. Min interesse for lacoste sank rett og slett bare betraktelig da fjortis-bølgen tok det med ned i sluket.

 

Vans er jo greie sko da, er så lettvint å bare trø rett oppi. Men er ikke overdrevent mye stil over det.

 

Skoene du viser nå var bare helt standar. Pene nok, kjedelige, men helt ok. Ligner litt på "jeg kjøpte disse skoene bare for merket sin skyld" type sko, men skal vel egentlig ikke kritisere de. Jeg hadde ikke noe i mot de skoene faktisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...