Bonna123 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei! Jeg har hatt utallige problemer med lyden på pc-en min, og det ser ikke ut som om noe som helst løser det. De to største problemene har vært at lyd på flash content ikke fungerer, og at når jeg spiller av musikk fra feks itunes eller wmp varierer lyden fra å nesten ikke kunne høres til å bli veldig høy. Har også hatt problemer med skurring i høytalerer osv.. Har også prøvd med forskjellige headsets. Men spørsmålet er: Ville et nytt lydkort fikse alle lydproblemer? Mvh, Bonna Endret 24. mai 2008 av Bonna123 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei! Jeg har hatt utallige problemer med lyden på pc-en min, og det ser ikke ut som om noe som helst løser det. De to største problemene har vært at lyd på flash content ikke fungerer, og at når jeg spiller av musikk fra feks itunes eller wmp varierer lyden fra å nesten ikke kunne høres til å bli veldig høy. Har også hatt problemer med skurring i høytalerer osv.. Har også prøvd med forskjellige headsets. Men spørsmålet er: Ville et nytt lydkort fikse alle lydproblemer? Mvh, Bonna Tja, ville tru det... Dersom du har prøvd med andre høgtalarar (eller headset), som du sa, og at alle har like dårlig lyd kan det vel ikkje vere så mykje anna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå