Gå til innhold

Telttur i sommer, trenger forslag til mat!

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis skal på telttur i sommerferien og trenger noen forslag til mat som vi kan ta med. Ligger an til at vi tar med engangsgrill..

Dette kommer ikke til å være en stor tur eller noe sånt, så alle forslag mottas med takk!

Forresten: det skal helst ikke smake død og pine heller.

Listen hittil:

• Pølser
  • Indrefilét
  • Drytech
  • Kongler
  • Fisk

Endret av BeeVee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert lite tess på en engangsgrill, men litt varmtvann burde ikke være for vanskelig å skaffe. Kommer vel til å bo ca. 100m fra nermeste hus, så om vi absolutt ikke klarer å koke litt vann så går det jo an å tigge.

Lenke til kommentar
Sikkert lite tess på en engangsgrill, men litt varmtvann burde ikke være for vanskelig å skaffe. Kommer vel til å bo ca. 100m fra nermeste hus, så om vi absolutt ikke klarer å koke litt vann så går det jo an å tigge.

Ja,klarer dere ikke det så får dere spise kongler :D

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg tar ikke med engangsgrill på tur, så jeg har ikke noen gode tips å komme med. Vil bare oppfordre dere til å ta med engangsgrillen hjem, slik at dere ikke ødelegger naturen. Men såpass vett har dere vel. :)

Lenke til kommentar

Det er jo enkelte som selger stridsrasjoner på nettet. Husker ikke link akkurat nå, men det er veldig grei mat og så lurer man alltid på hva som er i neste pakke så man får en liten overraskelse på toppen av det hele :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...