BeeVee Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg og en kompis skal på telttur i sommerferien og trenger noen forslag til mat som vi kan ta med. Ligger an til at vi tar med engangsgrill.. Dette kommer ikke til å være en stor tur eller noe sånt, så alle forslag mottas med takk! Forresten: det skal helst ikke smake død og pine heller. Listen hittil: Pølser Indrefilét Drytech Kongler Fisk Endret 25. mai 2008 av BeeVee Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Hmm skal ærlig innrømme at jeg ikke har hørt om det før, men så er vel ikke jeg akkurat "your average teltfyr". Får vel google det litt. Takk for kjapt svar:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hadde det i armyen. Bare tilsett kokende vann..mange ulike varianter...fætte godt. http://www.turut.no/real_turmat.htm Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Sikkert lite tess på en engangsgrill, men litt varmtvann burde ikke være for vanskelig å skaffe. Kommer vel til å bo ca. 100m fra nermeste hus, så om vi absolutt ikke klarer å koke litt vann så går det jo an å tigge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Sikkert lite tess på en engangsgrill, men litt varmtvann burde ikke være for vanskelig å skaffe. Kommer vel til å bo ca. 100m fra nermeste hus, så om vi absolutt ikke klarer å koke litt vann så går det jo an å tigge. Ja,klarer dere ikke det så får dere spise kongler Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg tar ikke med engangsgrill på tur, så jeg har ikke noen gode tips å komme med. Vil bare oppfordre dere til å ta med engangsgrillen hjem, slik at dere ikke ødelegger naturen. Men såpass vett har dere vel. Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Kongler er jo faktisk ikke så ille da:> Og vi skal nok klare å rydde opp etter oss;) Veloppdratte gutter som oss må jo holde skikk på naturen! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg prøvde Drytech på en tur i helgen. Pasta Provence smakte faktisk veldig godt ute i friluft. Ellers, hva med å fiske litt? Det burde bli godt på grillen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg prøvde Drytech på en tur i helgen. Pasta Provence smakte faktisk veldig godt ute i friluft. Ellers, hva med å fiske litt? Det burde bli godt på grillen. Enig i begge deler der. Drytech er sterkt undervurdert... Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Sjansene våre for å få fisk er vel heller lave siden ingen av oss gidder å sitte stille lenge nok.. Men hva vet vel jeg? Når sulten presser seg på så kan det fort hende vi forandrer mening. Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hva med en liten gassgrill? Som f.eks. denne: Jeg har vurdert denne selv, og har sett dem både på Plantasjen og på Nille. Vet ikke om de har de enda. Ser ut som bildet er litt ustødig, her er link http://baatplassen.no/img/1307/turgrill.jpg Endret 26. mai 2008 av ThuleAudio Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Må si det høres litt fristende ut.. Men linken funker ikke:/ Tror du at du kan skaffe ny link? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan det være denne gassgrillen? http://www.komar.org/bbq/biggest_bbq/bigge...ll_original.jpg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan det være denne gassgrillen?http://www.komar.org/bbq/biggest_bbq/bigge...ll_original.jpg Hahah..ja det er nok den Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 O.O Det hadde vært noe:o Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sjansene våre for å få fisk er vel heller lave siden ingen av oss gidder å sitte stille lenge nok.. Men hva vet vel jeg? Når sulten presser seg på så kan det fort hende vi forandrer mening. Ingenting er som selvfisket fisk Eller så er jo lapskaus veldig typisk tur mat. http://www.oslosportslager.no/product/2682...ritbrenner.html Stormkjøkken er et must Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er jo enkelte som selger stridsrasjoner på nettet. Husker ikke link akkurat nå, men det er veldig grei mat og så lurer man alltid på hva som er i neste pakke så man får en liten overraskelse på toppen av det hele Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvor lenge skal dere være på tur? Lenke til kommentar
BeeVee Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Blir vel sånn ca 3 dager:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå