Gå til innhold

Problemer med nyinnstalert 9800GTX [LØST]

Anbefalte innlegg

Satte nettopp inn et 9800GTX kort i maskinen min. Plugget den bare helt vanlig inn i PCI E porten, puttet i de 6 pins connectere (De var på samme ledning, vet ikke om det har noe å si) og bootet opp. Først gikk alt knirkefritt og ramla inn i Vista 64bit. Lastet ned de nyeste driverne fra Nvidia. Avinstallerte driverne som var der fra før (8800 GTS drivere) og slettet deretter driver mappene som lå under Nividia katalogen. Startet på nytt og innstallerte nye drivere uten problemer. Får beskjed om å starte på nytt. Maskina starter som vanlig. Og den laster inn windows tingen kommer opp. Akkurat i det velg bruker bildet skal komme frem mister skjermen kontakt med maskinan ser det ut som.

Meget irriterende.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Edit:

Helvete. Var bare Supervideo kontakten som var koblet til TV'en som knotet til hele driten. Men da ordner deg seg :)

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken model er det? jeg har det samme problemet, men min 9800gtx har tatt streiken tror jeg. har lagt bilde av det på HW.

Min viser masse striper i forskjellige farger og når jeg skal installere drivere så kommer jeg ikke lenger etter at windwos har "loada"

eneste måten jeg kommer inn på windwos da er å gå i sikkermodus.

Noe veldig irriterende må helt sikkert sende pcen til komplett for reprasjon eller bytte skjermkort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...