MercedesMotor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, vet. En god latter forlenger livet. =) Du får ha lykke til med å finne noe du kan kjøre på gata som du ikke mister lappen av... Trøbil kanskje ? (Kunne ikke dy meg) Takk Radiostyrt bil blir det nok Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er også morro =)Jeg har en, men har gitt den opp.. Får den aldri til å svive Skal prøve igjen når de får bygget ferdig gokartbanen ved Kristiansand (de skal bygge buggy bane og ) Heldig du Jeg nøyer meg hos Harald Huysmann karting Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hehe... Ingenting er som racing kart da Hvis du skal kjøpe deg fjernstyrt bil er ett godt tips å styre unna Kyosho... Tåler lite og prisene på deler kompenserer ikke for dette... Og hva du enn gjør.. Ikke kjør på fin grus/sand.. det spiser drevene. Kjør heller på jord evt asfalt hvis du kjøper asfaltbil da Jeg kjøpte "HPI Sprint 2 Drift Nissan 350Z RTR" hos www.elefun.no. De har veldig gode priser. Snakket med fetteren min som bor i England og den samme bilen koster 300 pund der, altså 3067 kr. Hos elefun kostet det meg 2530 kr + porto (99 kr). Takk for tipset ihvertfall, jeg tror jeg holder meg på asfalten og gulvet i stua når ingen er hjemme. Jeg skal lakere bilen i hvit farge, og skrive Kenwood eller Pioneer øverst på frontruta. Det er ganske enkelt å lage sånne merker og det ser ut som om de skulle vært kjøpt. Har gjort det før. Endret 15. juni 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Er det elbil eller fuelbil ? Det er el.bil. Tenkte på fuel bil på starten, men fikk vite at de ikke er noe bra å drifte med da de blir fort ødelagt fordi det sliter ut motoren veldig mye. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) - Endret 17. september 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ja, elbiler er bedre å drifte med av flere grunner... De har maks dreiemoment fra 0 rpm så de er ekstremt lette å få spinn på i forhold til en fuelbil som har maks moment høyere oppe på turtallskalaen. Også er det jo mindre vedlikehold på en elbil... Du har foreksempel ikke den j***** snorstarten som man må stå å nappe i dag å natt etter bilen har stått litt... (Ja det finnes elstart, men det er pissdyrt) Broren min hadde en nitro bil før, for mye stress. Er ikke billig å bo i Norge. Huysman karting på Torsdag Endret 16. juni 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå