midtownmadnes Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvor kan jeg finne mange mods til gta 3 ikke GOOGLE eller andre søkemotorer please gi meg bedre valg Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Kan ikke sp mye tysk jeg er bare 12 år!????:S Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 jeg er bare 12 år!??? vel.. da kan vi desverre ikke hjelpe deg. Det er jo tross alt 18 års aldersgrense på GTA3. Agres Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Skjerp deg a! Så srtenge er dere ikke vell? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jo! Neida, prøv http://www.gta3.com/ Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Skjerp deg a! Så srtenge er dere ikke vell? joda :wink: Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hmmm trenger flere mods? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Google! Eller nærmere bestemt: la google oversette gta3.net fra Deutsch til 'Denglisch' (så engelsk som et dataprogram kan få det), da blir den litt mer forståelig. Klikk her. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Alt er på tysk fortsattt Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Sjekke denne, det er den beste GTA 3 mods siden. (Oversatt av google) http://216.239.35.120/translate_c?hl=en&u=...ech-kb%26sa%3DG Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 www.gta3mtu.tk GTA3 multiplayer for 2...... (Alpha stage, med litt koselige hack's ) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan ikke sp mye tysk jeg er bare 12 år!????:S Jeg kan heller ikke tysk (ok,litt men soving i tysktimene gjelder ikke), men til og med, ja en 12-åring forstår menyen til venstre. Der står det [Læremodus]Files som hovedgren og under en hel del annet, som mods(hallo!),cars, patches osv. Og ca alle av disse har en engelsk readme eller beskrivelse på siden. Bruk øya gutt![/læremodus] Jeg beklager at jeg ble litt streng nå, men når du ikke engang gidder å se på siden før du klager så snurrer ei plate litt for fort i topplokket mitt.. Så vanskelig var det vel ikke? :wink: EDIT: Forresten så har mange av moddene bilder så du får litt clue av hva modden gjør. Og som noen andre sa, bruk google's translate funksjon. Hjelper som bare det. Hilsen tysk-sliter Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Ja så på bilder og klarer fint og lese engelske read me er men gidder ikke laste ned alt mulig dritt for og kanske finne en bra en da ! mn slutt med dette bare gi meg bra mods sider Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 -=CHOJIN=- Carpack V1.0 lastet ned denne http://gta3.gamigo.de/?page=showfiles&acti...y=date&carcat=3 Hvordan og hvor skal jeg legge filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå