deathfuck Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 speedcore er vel det hardeste som er av core...her kan du anbefale album og snakke om fakta om musikk sjangeren eg vil anbefale et veldi bra album som heter speedcore 4 life volume 3 digg cd veldi brutalt info her om albumet http://www.discogs.com/release/1051311 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Speedcore er vel fra 230 BPM og høyere, er det ikke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Rundt det ja. Men liiiiitt for fort for min del ja. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Rundt det ja. Men liiiiitt for fort for min del ja. hehe men er digg musikk Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Dette er på grensen av min definisjon på musikk. Speedcore er for meg bare random lyder (kicks, vocaler, synther?) satt sammen i et utrolig høyt tempo. Men men, smaken er som baken... Utrolig morsomt å mixe tho'. Man hører jo ikke om man trainwrecker eller ikke Endret 27. mai 2008 av Dalh Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Dette er på grensen av min definisjon på musikk. Speedcore er for meg bare random lyder (kicks, vocaler, synther?) satt sammen i et utrolig høyt tempo. Men men, smaken er som baken... Utrolig morsomt å mixe tho'. Man hører jo ikke om man trainwrecker eller ikke hehe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette skal sjekkes ut. Jeg tviler forsåvidt på at det kan bli særlig sprøere enn Agoraphobic Nosebleeds cybergrind (forsåvidt en core-sjanger det også), men utelukker intet. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Dette er på grensen av min definisjon på musikk. Speedcore er for meg bare random lyder (kicks, vocaler, synther?) satt sammen i et utrolig høyt tempo. Men men, smaken er som baken... Utrolig morsomt å mixe tho'. Man hører jo ikke om man trainwrecker eller ikke hehe for og si det sånn hardere en goregrind og grindcore tror eg..tror det er hardere en det du sa asså speedcore er hardt..er annet en metal og gitar spilling Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 sprengte høytalerene mine i går pågrund av speedcore faen asså Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skal testest^^ Liker rask musikk, blir avslappet av det. Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Anbefaler m1dy med Tokyo Style Speedcore. Drikul! Egentlig alt av m1dy er tøft. Sært? ja. Tøft? Veldig. Digg tråd! Endret 29. mai 2008 av edds Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hadde den vært lenger hadde den vært dritt rå, skal ha den som ringe tone når jeg får den nye tlf min ^^ Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Hadde den vært lenger hadde den vært dritt rå, skal ha den som ringe tone når jeg får den nye tlf min ^^ speedcore 4 life volume 3 har mange sanger du kan bruke til ringetone..veldi bra til det faktisk hehe Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 speedcore er vel det hardeste som er av core...her kan du anbefale album og snakke om fakta om musikk sjangereneg vil anbefale et veldi bra album som heter speedcore 4 life volume 3 digg cd veldi brutalt info her om albumet http://www.discogs.com/release/1051311 her kan dere se hva speedcore er Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ikke noe jeg tilfeldigvis ville satt på uten å vite hvilket volum høytalerene stod på...lol. hardt og vondt...haha Lenke til kommentar
TheTiestoHater Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 sjekk dette, 15.000 bpm http://www.youtube.com/watch?v=SeQ4hKr1IZI...feature=related...elendig haha Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 ikke noe jeg tilfeldigvis ville satt på uten å vite hvilket volum høytalerene stod på...lol. hardt og vondt...haha hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå