bjerknes Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Nå er den nye maskinen klar for å brukes:D har prøvd en del spill som assasins creed og Supreme Commander, som funket fint. men så prøvde jeg to andre spill: Dekaron EU og rise å fall. Dekaron EU så jeg bare halve skjermen og kunne derfor ikke logge inn. Rise å fall måtte jeg laste ned noen saker for å spille før jeg måtte restarte pcn. etter at jeg restartet måtte jeg bruke windows vista cd-en min for å reparere maskinen for å slå på maskinen. Rise å fall funket fortsatt ikke, så jeg lastet ned det jeg måtte, og restartet maskinen, og resultatet ble det samme. dataen består av GeForce gx 9800, 4 gb ram, q 9300, asus p5E og windows vista ultimate(64-bit) noen som har ett forslag eller to? Endret 24. mai 2008 av bjerknes Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du er svært hemlighetsfull med hva maskinen består av. Detaljer kan være til god hjelp for å kunne hjelpe. Men antaglig burde du bedt om hjelp i spill-forumet (hvor de som kjenner spillene du nevner er). Be evt. moderator om å flytte tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå