dysa Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har fikk kenwood kdc 3090r.. men jeg aner jo ikke vilken av ledningen i multikoblingen fra cd spilleren,som er beregnet til og kobbles sammen med rem ledningen fra ampen... er det noen her som vet hav slags farge etc som pleier og brukes til sånt.. jeg vet ikke hva det er gang..men tipper styre strøm/singnal etc?? hehe.. på forhånd takk Mvh Dysa Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har fikk kenwood kdc 3090r.. men jeg aner jo ikke vilken av ledningen i multikoblingen fra cd spilleren,som er beregnet til og kobbles sammen med rem ledningen fra ampen... er det noen her som vet hav slags farge etc som pleier og brukes til sånt.. jeg vet ikke hva det er gang..men tipper styre strøm/singnal etc?? hehe.. på forhånd takk Mvh Dysa På min pioneer er den blå med gul stripe, på min gamle SONY var den blå Lenke til kommentar
Mr_Johansen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 remoten er et signal som sendes fra cd spillerern når den slås på til forsterekeren slik at den slåes på, Du kan jo se i bruksanvisningen vilken kabelfarge det er eller bare måle med et volt meter når strømmen kommer etter du slår på cd spilleren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den er enten blå eller blå og hvit. Prøv deg frem du finner ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå