Mekker`n Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tid for og koble annlegg igjen. Trenger en 12" kasse til et magnat element. Jeg har sikkert gitt bort/kasta 10 12 tommers kasser de siste 5 åra. Når jeg trenger en får jeg ikke tak i. Gidder ikke lage selvom det alltid har blitt jævlig bra.. Max 3-400 spenn.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor mange liter skal den være på? Eltek har tomme kasser til prisen du nevner. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar. Aner ikke liter, men den nederste kassa du linker til er nesten identisk med den "orginale". Tror den skal passe fint! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er nok billigt der ja, får vel ikke ferdig kasse i MDF stort billigere. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Fant ferdig MDF kasse i sverige for kun 333,- etter litt pruting.. Ikke så gæren pris det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå