DR.Ekka Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hei. jeg sitter her og skal formatere og så aner jeg ikke hvor jeg gjør det hen. Det er ikke noe kommandolinje og komme seg til og kan heller ikke velge det på cd'en. jeg bruker windows xp pro. takk for raske svar Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Last ned en win me bootdisk! Kjør denne og du får tilgang!! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 *kremt* skal du formatere å legge inn Win XP på nytt..? omså, så formaterer XP den partisjonen du skal legge system i selv..du må bare enable cd-boot i biosen..hmm.. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Vis du skal reinstallere XP, starter du bare installasjonen som vanlig, men når du skal bestemme hvor du skel legge xp. kan du slette partisjonen/hd. Deretter kan du bare fortsette å installere XP Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har du Fat32-format på systempartisjonen er det jo veldig enkelt. En god gammel dos-bootdisk gjør susen. Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 *kremt* skal du formatere å legge inn Win XP på nytt..? omså, så formaterer XP den partisjonen du skal legge system i selv..du må bare enable cd-boot i biosen..hmm.. Hvis du leser posten før du svarer ville du ha funnet ut at jeg var inne på cd'en. Problemet var at jeg ikke fikk opp noe ledetekst, eller valg for formatering, ettersom XP allerede var inne. uansett formaterte jeg med en win98 bootdisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå