Inc Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Tidig. En demontert panzervogn. Kun understellet står igjen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Nekter å tro at dette er perfekte bilder og ingen kritikk å gi... Edit: kan legge til at fargebilde har en anelse mye magneta Endret 26. mai 2008 av Inc Lenke til kommentar
presjes Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Syns dessverre bilde var litt kjedelig, kanskje en annen crop hadde gjort seg. Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Grunnen til at ikke så mange har kommentert her er antagelig fordi bildet ikke sier så mye. Motivet er egentlig ganske spennende og interessant, men hvor man på avstand ikke får så mye ut av det. Slik jeg ser det ville et mer interessant bilde vært å ta bilde i ett annet lys, f.eks kveldslys med lange skygger eller ved å inkludere flere elementer i det, som en person eller en liten detalj. Antagelig hadde en annen vinkel kunne gjort noe også. Men jeg tror at hvis du hadde gått nærmere og tatt for deg noen detaljer som tannhjul eller lignende av innmaten, så kunne du finne mange flere spennende muligheter. Det er å litt å se hva slags muligheter motivet gir deg. Slik bildet er nå er det ingenting i bildet som forteller hvor det interessante ligger, slik at man får en "flat" følelse av hele bildet. Så jeg vil gi deg kred for å finne motivet, men hvis du har mulighet til å ta flere bilder av det(hvis motivet ligger i nærheten), ville jeg dratt tilbake og prøvd å finne andre vinkler, lekrt deg litt med detaljene og vært mer bevisst i hva du vil få frem Lykke til Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jepp, jeg ble nok litt blendet av å i det heletatt fange ett motiv og stolt skulle vise det fram. Ser nå at det er litt i kjedeligste laget ^^ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Her ser jeg hauger av flotte motiver, men du har ikke tatt noen av dem i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå