Gå til innhold

Funker dette bra?

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte msi 9800gtx i dag og ble meget skuffet siden den gamle pcen er for liten for skjermkortet. Trenger ett kabinett med strømforsyning og hovedkort til en fair pris. Har 2.4quad core(intell) og 3 gb minne også. (som jeg skal beholde)

Noen som kan hjelpe meg her?

Har sett på

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=84073

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86731

Noen som har peiling på om disse funker? Og hvilket hovedkort burde jeg velge?

Bruker pc til gaming og nettsurfing så alt mulig anna fixy trixy video-redigering er ubrukelig =)

Endret av larsingedude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle du ha hovedkort og?

Ja :>

også vil jeg gjerne ha ett hovedkort som gjør det mulig å kjøre sli greier :)

Så trenger:

*Hovedkort

*Kabinett

*Strømforsyning

Hvis jeg tenker på å kjøre sli, hvor sterk strømforsyning burde jeg ha?

Endret av larsingedude
Lenke til kommentar

Ikke så veldig sikkert det er lurt å kjøpe seg kort som kan "kjøre sli greier", dvs. Nforcebaserte hovedkort - de er veldig ofte veldig kranglete - spesielt ved overklokking og krever at du har rimelig god snøring - spesielt hvis du får problemer - som mange får.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig sikkert det er lurt å kjøpe seg kort som kan "kjøre sli greier", dvs. Nforcebaserte hovedkort - de er veldig ofte veldig kranglete - spesielt ved overklokking og krever at du har rimelig god snøring - spesielt hvis du får problemer - som mange får.

k, dritt i sli da, trenger bare ett hvovedkort som støtter msi 9800gtx sånn at jeg får gama aoc :>

Lenke til kommentar
Hvis du har 2.4ghz Intel Quad - altså Q6600 så er det socket lga775 - ikke ta dette ille opp: Men er du ikke sikker på det engang - så gjør deg sjøl en tjeneste å ikke vurder hovedkort med SLI støtte engang.

:>

Men noen som har forslag til deler? :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...