Gå til innhold

Hvordan er dette kortet? 9800 gtx "Superclocked"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, ferdig overklokket 9800 GTX kort. Dvs fabrikken, EVGA, har økt ytelsen og gir deg garanti på at den skal fungere på nevnte frekvens som er oppgitt. :)

Men, det er ikke veldig vanskelig å overklokke Skjermkortet selv, bare å laste ned Rivatuner og skru opp Shader, Minne og Kjerneklokk selv, meget enkelt som sagt! Og du sparer noen hundringser på å kjøpe et helt vanlig 9800 GTX kort.

Lenke til kommentar
Jupp, ferdig overklokket 9800 GTX kort. Dvs fabrikken, EVGA, har økt ytelsen og gir deg garanti på at den skal fungere på nevnte frekvens som er oppgitt. :)

Men, det er ikke veldig vanskelig å overklokke Skjermkortet selv, bare å laste ned Rivatuner og skru opp Shader, Minne og Kjerneklokk selv, meget enkelt som sagt! Og du sparer noen hundringser på å kjøpe et helt vanlig 9800 GTX kort.

Ok, men det er jo omtrent samme pris på vanlig 9800 gtx kort.

Hvordan er ytelsen i forhold til 8800 gt i spill?

Lenke til kommentar

Hmm, når jeg ser litt nærmere på prisene så er det faktisk ikke stor forskjell, nei. Ville definitivt gått for det EVGA kortet, meget bra kort!

Angående ytelsen oppimot 8800 GT, så er selvsagt 9800 GTX vesentlig bedre (Noen har andre meninger om dette, men 9800 GTX kortet er arvtageren til 8800 GTX).

Lenke til kommentar
Hmm, når jeg ser litt nærmere på prisene så er det faktisk ikke stor forskjell, nei. Ville definitivt gått for det EVGA kortet, meget bra kort!

Angående ytelsen oppimot 8800 GT, så er selvsagt 9800 GTX vesentlig bedre (Noen har andre meninger om dette, men 9800 GTX kortet er arvtageren til 8800 GTX).

Høres bra ut det :D

Skal kjøpe ny pc snart, da blir det nok det kortet. Regner med at det funker bra til spill som cod4 og crysis.

Takk for svar btw :love:

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Altså, skal ikke uttale meg så veldig mye om Støynivået, men mitt 8800 GTX som egentlig er litt kjent for å bråke, synes ihvertfall jeg ikke bråker altfor mye, har dog også et par 12 cm og 14 cm vifter som durer avgåre på 1600 O/min. Jeg ville sagt at det er mye annet som overgår Skjermkortet støymessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...