xcitu Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei. Jeg skulle gjerne hatt en direkte link(Eller link til der jeg kan trykke på "Download" knappen) til nedlasting av driver til 2stk XFX GeForce 6800 GT i SLi. Jeg har CD med driver, men den nekter å la seg installere. Kommer en feilmelding om at driveren ikke passer til komponenten som er satt i PC-en. Har prøvd å Googlet, men misslyktes. Jeg kom frem til XFX sin hjemmeside, hvor jeg trengte produkt nr eller serie nummer for å finne driver. Å ta kortet ut av PC-en har jeg ingen planer om, og produkt nr vet jeg ikke hvordan jeg finner. Derfor henvender jeg meg her i håp om at noen kan finne en link til meg. Takker på forhånd! - X Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 www.nvidia.com Kjekke er at du bruker samme driver som alltid er bare å kaste dit hele opplegget. Men du må si om du har XP eller Vista, 64 Bit eller 32 Bit. Uansett, her har jeg linket XP 32 Bit driveren: http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html Ellers må du søke hos Nvidia selv, men det er enkelt Disse skal funke uten problemer i allefall. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Tusen hjertelig! Du hadde rett, XP x32 jeg har Takk igjen! - X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå