jonssss Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) OBS! Den følgende problemstillingen gjelder ikke lenger. Har behov for litt nødhjelp. Merk at problemet oppsto nettopp da jeg oppdgraderte de fleste delene i datamaskinen min. De nye delene kan sees nederst i posten. Altså dette skjedde første gang jeg prøvde å starte maskinen. Situasjonen er den at PCen skrur seg på, alle vifter starter, jeg kan HØRE harddisken jobbe, men skjermen er uresponsiv. Den er ikke bare svart, men som om den ikke var koblet til noen PC i det hele tatt. Jeg har prøvd AVG-kabel med DVI-overgang, vanlig DVI-kabel samt tre forskjellige skjermer - det samme skjer hver gang. Nå vet jeg ikke lenger hva det kan være som er galt. I og med at jeg ikke ser noe som helst på skjermen, kan jo problemet i teorien ligge et helt annet sted. Defekte kort er en mulighet, men hvordan finner jeg ut om dette er tilfellet? Setter kjempestor pris på all hjelp eller tips om hva jeg bør gjøre. Oppsettet som problemet omhandler ser sånn ut: Skjerm: Eizo L550 med både AVG og DVI-D-utganger Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DS3L Skjermkort: Club3D Radeon HD 3850 512 MB OC, 2 DVI-utganger CPU: Intel Pentium E2180 Minne: OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Samt Corsair VX450W PSU. Endret 25. mai 2008 av Kaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå